Головне управління ДФС запровадила для платників податку новий електронний сервіс – подання відомостей для реєстрації фізичної особи / внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків засобами ІТС «Електронний кабінет».
Ознайомитися з електронним сервісом можна на офіційному сайті ДФС України: Головна > Фізичним особам > Подання відомостей для реєстрації фізичної особи / внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Даний сервіс дозволяє в електронному вигляді, не звертаючись до органів ДФС, подати:
- Облікову картку для реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;
- Заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків відповідно до «Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків» (затверджено Наказом МФУ від 29.09.2017 №822, зареєстровано Міністерством юстиції України 25.10.2017 №1306/31174);
- Копії документів, необхідних для реєстрації / внесення змін до Державного реєстру;
- Обрати контролюючий орган, до якого особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.
На сьогодні сервіс працює у тестовому режимі.
Залишились питання? Зв’яжіться з нами прямо зараз!
〉 097 338 12 88, 050 340 11 17
〉 af@audit-invest.com.ua