Практикум: Основні кошти

 

Наші аудитори виявили найчастіші помилки, які допускають бухгалтери! І знаєте, де вони зариті? У найбільшій долі активів компанії – основних коштах!
Це не дивно, оскільки їх процес від прийняття до списання досить довгий… і часто виникають питання:
 Як правильно нарахувати амортизацію в обліку та оформити документально?
 Як потрібно проводити та відображати в обліку переоцінку та ремонт основних коштів?
• Які наслідки можуть бути по ПДВ після вибуття основних коштів?

Не пропустіть! Ми готові дати відповіді на практикумі 21 квітня!  А найголовніше – розберемо все на практичних прикладах! Приходьте!

Програма

1. Прийняття до обліку основних коштів:

  • Критерії признання у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Оцінка при первинному признанні;
  • Правила нарахування амортизації у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Документальне оформлення.

2. Особливості проведення переоцінки основних коштів:

  • Загальний підхід до проведення переоцінки: правила, періодичність, охоплення;
  • Відображення у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Документальне оформлення.

3. Поточний та капітальний ремонт основних коштів:

  • Порядок відображення витрат у бухгалтерському обліку;
  • Ремонт арендованих основних коштів;
  • Податкові нюанси з ПДВ та податку на прибуток;
  • Документальне оформлення.

4. Вибуття основних коштів:

  • Реалізація та ліквідація: бухгалтерські нюанси;
  • Наслідки з ПДВ та податку на прибуток;
  • Документальне оформлення.

Час і місце зустрічі

21 квiтня, 2017
Початок: 14:30

При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу

Офіс Аудиторської фірми
“Аудит-Інвест”

м. Дніпро, вул. Короленко, 15

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ:

* для клієнтів Аудиторської фірми “Аудит-Інвест” – 429 грн.
 
** на загальних умовах – 529 грн.
 
 
До вартості включений ексклюзивний роздатковий матеріал практикума

Обов’язкова попередня реєстрація!
Кількість місць обмежена!

[popup_trigger id=”1514″ tag=”span” classes=”reg-pop”][/popup_trigger]


 
Виникли питання?
Телефонуйте:
(056)745 12 88
(097)338 12 88
(050)340 11 17
 
Юлія Плаван,
Менеджер по навчальним програмам
 

Хочете завжди бути в курсі корисних для бухгалтера заходів? Підпишіться на розсилку!













 

Наші аудитори виявили найчастіші помилки, які допускають бухгалтери! І знаєте, де вони зариті? У найбільшій долі активів компанії – основних коштах!
Це не дивно, оскільки їх процес від прийняття до списання досить довгий… і часто виникають питання:
 Як правильно нарахувати амортизацію в обліку та оформити документально?
 Як потрібно проводити та відображати в обліку переоцінку та ремонт основних коштів?
• Які наслідки можуть бути по ПДВ після вибуття основних коштів?

Не пропустіть! Ми готові дати відповіді на практикумі 21 квітня!  А найголовніше – розберемо все на практичних прикладах! Приходьте!

Програма

1. Прийняття до обліку основних коштів:

  • Критерії признання у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Оцінка при первинному признанні;
  • Правила нарахування амортизації у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Документальне оформлення.

2. Особливості проведення переоцінки основних коштів:

  • Загальний підхід до проведення переоцінки: правила, періодичність, охоплення;
  • Відображення у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Документальне оформлення.

3. Поточний та капітальний ремонт основних коштів:

  • Порядок відображення витрат у бухгалтерському обліку;
  • Ремонт арендованих основних коштів;
  • Податкові нюанси з ПДВ та податку на прибуток;
  • Документальне оформлення.

4. Вибуття основних коштів:

  • Реалізація та ліквідація: бухгалтерські нюанси;
  • Наслідки з ПДВ та податку на прибуток;
  • Документальне оформлення.

Час і місце зустрічі

21 квiтня, 2017
Початок: 14:30

При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу

Офіс Аудиторської фірми “Аудит-Інвест”

м. Дніпро, вул. Короленко, 15

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ:

* для клієнтів Аудиторської фірми “Аудит-Інвест” – 429 грн.
 
** на загальних умовах – 529 грн.
 
 
До вартості включений ексклюзивний роздатковий матеріал практикума

Обов’язкова попередня реєстрація!
Кількість місць обмежена!

Всі новини

Як це було минулого разу?

Електронний документооберт. Думка юриста.


 
Виникли питання?
Телефонуйте:
(056)745 12 88
(097)338 12 88
(050)340 11 17
 
Юлія Плаван,
Менеджер по навчальним програмам
 

Хочете завжди бути в курсі корисних для бухгалтера заходів? Підпишіться на розсилку!













 

 

Наші аудитори виявили найчастіші помилки, які допускають бухгалтери! І знаєте, де вони зариті? У найбільшій долі активів компанії – основних коштах!
Це не дивно, оскільки їх процес від прийняття до списання досить довгий… і часто виникають питання:
 Як правильно нарахувати амортизацію в обліку та оформити документально?
 Як потрібно проводити та відображати в обліку переоцінку та ремонт основних коштів?
• Які наслідки можуть бути по ПДВ після вибуття основних коштів?

Не пропустіть! Ми готові дати відповіді на практикумі 21 квітня!  А найголовніше – розберемо все на практичних прикладах! Приходьте!

Програма

 

1. Прийняття до обліку основних коштів:

  • Критерії признання у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Оцінка при первинному признанні;
  • Правила нарахування амортизації у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Документальне оформлення.

2. Особливості проведення переоцінки основних коштів:

  • Загальний підхід до проведення переоцінки: правила, періодичність, охоплення;
  • Відображення у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Документальне оформлення.

3. Поточний та капітальний ремонт основних коштів:

  • Порядок відображення витрат у бухгалтерському обліку;
  • Ремонт арендованих основних коштів;
  • Податкові нюанси з ПДВ та податку на прибуток;
  • Документальне оформлення.

4. Вибуття основних коштів:

  • Реалізація та ліквідація: бухгалтерські нюанси;
  • Наслідки з ПДВ та податку на прибуток;
  • Документальне оформлення.

Час і місце зустрічі

 

21 квiтня, 2017
Початок: 14:30

При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу

 

Офіс Аудиторської фірми “Аудит-Інвест”

м. Дніпро, вул. Короленко, 15

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ:

 

* для клієнтів Аудиторської фірми “Аудит-Інвест” – 429 грн.

** на загальних умовах – 529 грн.

До вартості включений ексклюзивний роздатковий матеріал практикума

 

 

Обов’язкова попередня реєстрація!
Кількість місць обмежена!

 

Всі новини

Як це було минулого разу?

Електронний документооберт. Думка юриста.

 

Виникли питання?
Телефонуйте:
(056)745 12 88
(097)338 12 88
(050)340 11 17

Юлія Плаван,
Менеджер по навчальним програмам

 

Хочете завжди бути в курсі корисних для бухгалтера заходів? Підпишіться на розсилку!












Be the first to know!
Subscribe to the newsletter and receive
only the most useful information for your business!
Subscribe

    Залиште свої дані, ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

      Залиште свої дані, ми зв'жемся з вами найближчим часом

      КиївДніпроКам'янське
      Написать в
      Viber