044 338 12 88, 056 745 12 88, 097 338 12 88, 050 340 11 17
af@audit-invest.com.ua, mail@audit-invest.com.ua

Послуги повного бухгалтерського обслуговування в Києві та Дніпропетровську

ТОВ АФ Аудит-Інвест приймає на себе виконання всіх функцій бухгалтерської служби підприємства Замовника, починаючи від складання первинних документів в режимі on-line і завершуючі формуванням усього пакету фінансової та податкової звітності, поданням цієї звітності за встановленими адресами.
Шляхом синхронізації облікових баз даних, Замовник володіє актуальною інформацією про стан розрахунків з покупцями і постачальниками.
Замовник не витрачає час на ведення кадрового обліку, на взаємини з банками з питань обслуговування розрахункових рахунків, оформлення депозитів, кредитів, на взаємини з контролюючими органами з питань здачі звітності, супроводу зустрічних та інших перевірок.

Компанія "Аудит-Інвест" надає наступні послуги:

Функції фахівців «Аудит-Інвест»:

Професійне вирішення питань

  • формування первинних документів по реалізації товарів, робіт, послуг у режимі on-line;
  • введення первинних документів, що підтверджують витрати підприємства, в облікову програму 1С (прибуткові накладні, акти послуг, авансові звіти та ін.);
  • ведення кадрового обліку;
  • розрахунок заробітної плати та авансу по заробітній платі;
  • ведення касових операцій, операцій за розрахунками з підзвітними особами;
  • Контроль за станом заборгованості за виданими в підзвіт готівковим сумам, термінами здачі готівки, дотриманням ліміту каси;
  • ведення Клієнт-Банку;
  • робота з банками по оформленню депозитів, кредитів, валютних операцій;
  • проведення звірок взаєморозрахунків з контрагентами Замовника;
  • проведення операцій списання ТМЦ, введення в експлуатацію необоротних активів за погодженням із Замовником;
  • введення податкових накладних, формування реєстрів з ПДВ;
  • розрахунок податку на прибуток, ПДВ;
  • розрахунок і нарахування інших податків і зборів;
  • податкове планування;
  • складання звітності для зовнішніх користувачів, здача звітності за встановленими адресами (ДПІ, фонди, органи статистики та ін.);
  • підготовка відомостей персоніфікованого обліку за працівникам Замовника до Пенсійного фонду;
  • складання управлінських звітів для керівництва Замовника;
  • підготовка первинних документів у разі перевірок контролюючих органів;
  • супровід підприємства при перевірках контролюючих органів;
  • консультаційний супровід з поточних питань бухгалтерського та податкового обліку.

 


З чого почати?

Зателефонуйте в «Аудит-Інвест»! Наш консультант відповість на Ваші питання, також ми готові обговорити індивідуальні умови співпраці і домовитися про зустріч.

Ми відрізняємося вигідною ціновою політикою, тому пропонуємо дізнатися вартість послуг прямо зараз!

ДІЗНАТИСЯ ВАРТІСТЬ

Працівники бухгалтерської служби Замовника і фахівці ТОВ АФ «Аудит-Інвест» виконують кожен свій набір облікових функцій на своєму робочому місці, а результат відображається в єдиній обліковій базі 1С шляхом синхронізації та інформації.

Замовник отримує в користування висококваліфіковану допомогу і різносторонній досвід ТОВ АФ Аудит-Інвест, економить час на взаємини з контролюючими органами з питань здачі звітності, супроводу зустрічних та інших перевірок

Так і не знайшли відповіді на Ваше питання?

Задайте питання спеціалісту прямо зараз:











Ми здійснюємо повне комплексне бухгалтерське обслуговування малого бізнесу, організацій, підприємств, юридичних осіб в Києві та Дніпропетровську. Цей процес відбувається з урахуванням всіх законодавчих норм і правил, а крім того, ми гарантуємо вам повну конфіденційність. Наші фахівці шляхом проведення аутсорсингу для різних компаній, фірм і будь-якого іншого виду бізнесу виявлять всі сфери ведення бухгалтерського обліку, що вимагають втручання професіонала.

Вартість послуги для кожного клієнта розраховується індивідуально. Наш онлайн фахівець завжди може проконсультувати вас дистанційно і відповісти на всі ваші запитання. Наші ціни і розцінки на послуги завжди лояльні - ми піклуємося про інтереси наших клієнтів.