Якщо Ви займатесь роздрібним бізнесом, то ведення бухгалтерії стає його невід’ємною частиною. Але щоб уникнути зайвих витрат на утримання робочого місця штатного бухгалтера – надійніше і вигідніше звернутися до спеціалізованої компанії, наприклад в Аудит-Інвест.
Після погодження та оформлення первинних документів з Вашою компанією Аудит-Інвест приймає на себе обов’язки по виконанню всіх функцій ведення бізнесу у роздрібній торгівлі та його бухгалтерії
Співробітники Групи компаній АУДИТ-ІНВЕСТ працюють в одній команді з Вашої бухгалтерською службою в таких містах як Київ, Дніпропетровськ або будь-якому іншому місті. Кожен виконує свій обсяг роботи на окремих робочих місцях, але всі дані відображаються в єдиній базі обліку 1С шляхом синхронізації:
ЗАМОВНИК ОТРИМУЄ від співпраці з Аудит-Інвест:
- висококваліфіковану допомогу;
- економію часу витраченого на спілкування з органами контролю, в питаннях супроводу різних перевірок.
До переліку ОСНОВНИХ ФУНКЦІЙ Аудит-Інвест входить:
- Акти наданих послуг, видаткові накладні та інші первинні документи, які підтверджують доходи підприємства роздрібної торгівлі, вносяться в програму обліку 1С;
- Витратні документи підприємства, такі як акти послуг, прибуткові накладні або авансові звіти вносяться в програму 1С;
- Введення документів підтверджуючих виробництво і пересування готової продукції. Це може бути списання матеріалів, їх переміщення по складах або калькуляції;
- Ведення розрахунків за авансами і заробітним платам співробітникам підприємства роздрібної торгівлі;
- Перевірка та контроль касових операцій, а так же операцій пов’язаних з розрахунками;
- Контроль над заборгованостями, отриманими внаслідок виданих у підзвіт готівкових коштів, контроль над лімітом каси, а так само терміни здачі готівки;
- У програму 1С вносяться дані про банківські виписки;
- Проведення операцій узгоджених із Замовником по введенню в експлуатацію активів (необоротних), списанню ТМЦ;
- Побудова ПДВ реєстрів, введення податкових накладних;
- Контроль аналітичного обліку ПДВ по рахунках;
- Розрахунок податку ПДВ, а так само податку на прибуток;
- Контроль над нарахуваннями всіх податків і зборів;
- Планування Податків;
- Складання та здача за встановленими адресами (Київ, Дніпропетровськ і так далі) звітностей для зовнішніх користувачів;
- Підготовка відомостей по працівникам Замовника до Пенсійного фонду відповідно до персоніфікованим обліком;
- У випадках перевірок з боку контролюючих органів проводиться супровід підприємства роздрібної торгівлі;
- Консультування та інформування співробітників компанії з питань бухгалтерського та податкового обліку.