Повний супровід некомерційних організацій

Професіонали Групи компаній АУДИТ-ІНВЕСТ беруть на себе виконання усіх операцій з ведення бухобліку у некомерційних організаціях, маючи широкий досвід у складанні первинних документів у режимі on-linе, а також з можливістю оформлення повного пакету фінансової та податкової звітності.

Додатковим бонусом є можливість здачі виконаної звітності по встановленим адресам

Завдяки раціональному підходу до зіставлення облікових баз даних, Замовнику видається можливість ознайомитися з поточною інформацією щодо розрахунків з покупцями і постачальниками. Клієнт отримає в своє розпорядження висококваліфікований досвід, який був придбаний фахівцями Групи компаній АУДИТ-ІНВЕСТ. Це може істотно заощадити час на спілкування з контролюючими органами, які займаються звіркою звітності, а так само повної перевіркою діяльності некомерційних організацій.

ПЕРЕЛІК ФУНКЦІЙ, ЩО ВИКОНУЄ АУДИТ-ІНВЕСТ:

  • On-line формування первинних документів з продажу товарів та послуг;
  • Введення  первинних документів, які повністю підтверджують витрати організації, в облікову програму 1С;
  • Ведення кадрового обліку;
  • Нарахування заробітної плати та авансу за потрібними тарифами;
  • Ведення касових операцій, розрахунки з підзвітними особами в організації;
  • Здійснення повного контролю на стан заборгованності виданих у підзвіт готівкових сум, термінів здачі готівки, облік ліміту каси;
  • Супровід Клієнт-Банку;
  • Співробітництво з банками за депозитами, кредитами та валютними операціями;
  • Здійснення звірок взаєморозрахунків з контрагентами некомерційної організації;
  • Проведення процедури списання ТМЦ, введення в експлуатацію необоротних активів за погодженням із Замовником;
  • Складання податкових накладних, реєстрація податкових накладних в ЕГРН;
  • Розрахунок податку на прибуток, ПДВ;
  • Розрахунок і нарахування інших податків і зборів;
  • Планування податків;
  • Створення звітності для зовнішніх користувачів, надання звітності за потрібними адресами (ДПІ, фонди, органи статистики та ін.);
  • Складання інформації персоніфікованого обліку по співробітниках організації до Пенсійного фонду;
  • Оформлення управлінських звітів для керівництва організації;
  • Наявність складених документів у разі перевірок контролюючих органів;
  • Допомога організації при перевірках контролюючих органів;
Дізнайтеся вартість бухгалтерського обслуговування для Вашої компанії
Заповнити бриф
Нам довіряють

Дивитись більше

Відгуки

Всі відгуки

Процес роботи над вашим проектом
1Зв’яжіться з нами
2Заповніть бриф
3Зустріч у нашому офісі
4Укладення договору
5Реалізація проекту
Зв’яжіться з нами
Це дуже просто! Телефонуйте прямо зараз за тел. 097 338 12 88, 050 340 11 17, замовте зворотний дзвінок або напишіть нам af@audit-invest.com.ua. Ми вже чекаємо на ваш дзвінок і готові проконсультувати з усіх питань.
Зв’язатися зі спеціалістом
Заповнити бриф
Ви заповнюєте короткий бриф. У режимі повної конфіденційності наші фахівці готують індивідуальну комерційну пропозицію, і вони обов’язково запропонують вам кілька варіантів.
Заповнити бриф
Зустріч у нашому офісі
Ми готові організувати зустріч з нашими фахівцями у зручний для вас час. Приходьте до нас в офіс, давайте ближче познайомимося та обговоримо більш детально всі умови проекту.
Призначте зустріч
Укладення договору
Після вашого рішення ми складемо договір з урахуванням всіх особливостей і нюансів проекту.
Обговоріть деталі
Реалізація проекту
Для успішної реалізації проекту ми формуємо команду експертів, які вчасно виконають завдання, нададуть відповідні звіти та рекомендації.
Пам’ятайте: ми завжди стежимо за якістю наших проектів і діємо виключно у ваших інтересах!
Обговоріть деталі

Хочете дізнатися більше про інші види бухгалтерського обслуговування?
Дізнатися більше

    Залиште свої дані, ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

      Залиште свої дані, ми зв'жемся з вами найближчим часом

      КиївДніпроКам'янське
      Написать в
      Viber