Повний супровід некомерційних організацій
Професіонали Групи компаній АУДИТ-ІНВЕСТ беруть на себе виконання усіх операцій з ведення бухобліку у некомерційних організаціях, маючи широкий досвід у складанні первинних документів у режимі on-linе, а також з можливістю оформлення повного пакету фінансової та податкової звітності.
Додатковим бонусом є можливість здачі виконаної звітності по встановленим адресам
Завдяки раціональному підходу до зіставлення облікових баз даних, Замовнику видається можливість ознайомитися з поточною інформацією щодо розрахунків з покупцями і постачальниками. Клієнт отримає в своє розпорядження висококваліфікований досвід, який був придбаний фахівцями Групи компаній АУДИТ-ІНВЕСТ. Це може істотно заощадити час на спілкування з контролюючими органами, які займаються звіркою звітності, а так само повної перевіркою діяльності некомерційних організацій.
ПЕРЕЛІК ФУНКЦІЙ, ЩО ВИКОНУЄ АУДИТ-ІНВЕСТ:
- On-line формування первинних документів з продажу товарів та послуг;
- Введення первинних документів, які повністю підтверджують витрати організації, в облікову програму 1С;
- Ведення кадрового обліку;
- Нарахування заробітної плати та авансу за потрібними тарифами;
- Ведення касових операцій, розрахунки з підзвітними особами в організації;
- Здійснення повного контролю на стан заборгованності виданих у підзвіт готівкових сум, термінів здачі готівки, облік ліміту каси;
- Супровід Клієнт-Банку;
- Співробітництво з банками за депозитами, кредитами та валютними операціями;
- Здійснення звірок взаєморозрахунків з контрагентами некомерційної організації;
- Проведення процедури списання ТМЦ, введення в експлуатацію необоротних активів за погодженням із Замовником;
- Складання податкових накладних, реєстрація податкових накладних в ЕГРН;
- Розрахунок податку на прибуток, ПДВ;
- Розрахунок і нарахування інших податків і зборів;
- Планування податків;
- Створення звітності для зовнішніх користувачів, надання звітності за потрібними адресами (ДПІ, фонди, органи статистики та ін.);
- Складання інформації персоніфікованого обліку по співробітниках організації до Пенсійного фонду;
- Оформлення управлінських звітів для керівництва організації;
- Наявність складених документів у разі перевірок контролюючих органів;
- Допомога організації при перевірках контролюючих органів;