Бухоблік повне обслуговування
Виконання всіх функцій бухгалтера або бухгалтерської служби:
від складання первинних документів в режимі on-line до підготовки та складання повного пакету фінансової та податкової звітності
Детальніше
Бухоблiк з подiлом повноважень
Замовник формує первинні документи. Аудиторська компанія виконує контролюючі функції: перевірка, складання звітності, супровід підприємства при перевірках контролюючих органів, консультаціїДетальніше
Аутсорсинг розрахунку заробiтної плати
Надаємо повний комплекс послуг з нарахування заробітної плати. Від простого розрахунку до супроводження перевірок контролюючими органами. За погодженням з Клієнтом додатково надаємо послугу кадрового документообігу.
Детальніше

Дзвоніть прямо зараз!
Для Вас вже є ефективне рішення
+38 (050) 340 11 17
+38 (097) 338 12 88
Зателефонувати
Вартість бухгалтерських послуг для фізичних осіб-підприємців:
Пакет «Light»
  • Ведення книги обліку доходів
  • Розрахунок і формування платіжного доручення на сплату єдиного податку
  • Розрахунок і формування платіжного доручення на сплату єдиного соціального внеску
  • Складання та подання до контролюючих органів податкової декларації платника єдиного податку
  • Складання та подання до контролюючих органів звіту щодо сум нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску
  • Підготовка реєстраційних заявок для отримання електронно-цифрових підписів
  • Допомога в спілкуванні з контролюючими органами
Детальніше ▼ від 500 грн
ЗАМОВИТИ
Пакет «Medium»
  • Ведення книги обліку доходів / книги обліку доходів і витрат
  • Розрахунок і формування платіжного доручення на сплату єдиного податку
  • Розрахунок і формування платіжного доручення на сплату єдиного соціального внеску
  • Ведення обліку заробітної плати (до 5 співробітників)
  • Розрахунок лікарняних, відпусток Формування базових кадрових документів (заяви та накази на прийом і звільнення співробітників, штатний розклад, табель обліку робочого часу)
  • Складання та подання до контролюючих органів повідомлення про прийняття співробітника на роботу
  • Розрахунок і формування платіжних доручень на сплату податків, утриманих із заробітної плати найманих працівників
  • Формування та подання звіту в сумах нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів
  • Формування і подача податкового розрахунку сум доходу, нарахування (сплаченого) на користь платників податків, і сум утримання з них податку
  • Формування та подання звіту в сумах нарахування доходу застрахованих осіб та суми нарахування єдиного внеску
  • Формування та подання податкової декларації про майновий стан і доходи / податкової декларації платника єдиного податку
  • Підготовка реєстраційних заявок для отримання електронно-цифрових підписів
  • Допомога в спілкуванні з контролюючими органами
Детальніше ▼ від 2 500 грн
ЗАМОВИТИ
Пакет «Large»
  • Ведення книги обліку доходів / книги обліку доходів і витрат
  • Розрахунок і формування платіжного доручення на сплату єдиного податку
  • Розрахунок і формування платіжного доручення на сплату єдиного соціального внеску
  • Ведення обліку заробітної плати (до 5 співробітників)
  • Розрахунок лікарняних, відпусток
  • Формування базових кадрових документів (заяви та накази на прийом і звільнення співробітників, штатний розклад, табель обліку робочого часу)
  • Складання та подання до контролюючих органів повідомлення про прийняття співробітника на роботу
  • Розрахунок і формування платіжних доручень на сплату податків, утриманих із заробітної плати найманих працівників
  • Формування та подання звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів
  • Формування і подача податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків, і сум утриманого з них податку
  • Формування та подання звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску
  • Формування та подання податкової декларації про майновий стан і доходи / податкової декларації платника єдиного податку
  • Реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (до 20)
  • Формування та подання податкової декларації з ПДВ
  • Підготовка реєстраційних заявок для отримання електронно-цифрових підписів
  • Допомога в спілкуванні з контролюючими органами
Детальніше ▼ від 6 000 грн
ЗАМОВИТИ
Вартість бухгалтерських послуг для юридичних осіб:
Пакет «Light»
  • Контроль первинної документації
  • Відображення господарських операцій в бухгалтерській програмі 1С
  • Ведення обліку заробітної плати (до 5 співробітників)
  • Розрахунок лікарняних, відпусток
  • Формування базових кадрових документів (заяви та накази на прийом і звільнення співробітників, штатний розклад, табель обліку робочого часу)
  • Складання та подання до контролюючих органів повідомлення про прийняття співробітника на роботу
  • Формування та подання звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів
  • Формування і подача податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків, і сум утриманого з них податку
  • Складання та подання декларації платника єдиного податку / декларації з податку на прибуток підприємства
  • Формування платіжних доручень на оплату всіх необхідних податків і зборів (при необхідності)
Детальніше ▼ від 5 000 грн
ЗАМОВИТИ
Пакет «Medium»
  • Контроль первинної документації
  • Відображення господарських операцій в бухгалтерській програмі
  • Ведення обліку заробітної плати (до 5 співробітників)
  • Розрахунок лікарняних, відпусток
  • Формування базових кадрових документів (заяви та накази на прийом і звільнення співробітників, штатний розклад, табель обліку робочого часу)
  • Складання та подання до контролюючих органів повідомлення про прийняття співробітника на роботу
  • Формування та подання звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів
  • Формування і подача податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків, і сум утриманого з них податку
  • Складання та подання декларації платника єдиного податку / декларації з податку на прибуток підприємства
  • Формування платіжних доручень на оплату всіх необхідних податків і зборів (при необхідності)
  • Реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (до 20)
  • Формування та подання податкової декларації з ПДВ
  • Підготовка реєстраційних заявок для отримання електронно-цифрових підписів
  • Допомога в спілкуванні з контролюючими органами
Детальніше ▼ від 7 500 грн
ЗАМОВИТИ
Пакет «Large»
  • Контроль первинної документації Відображення всіх господарських операцій в бухгалтерській програмі 1С
  • Ведення обліку заробітної плати (до 5 співробітників)
  • Розрахунок лікарняних, відпусток
  • Формування базових кадрових документів (заяви та накази на прийом і звільнення співробітників, штатний розклад, табель обліку робочого часу)
  • Складання та подання до контролюючих органів повідомлення про прийняття співробітника на роботу
  • Формування та подання звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів
  • Формування і подача податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків, і сум утриманого з них податку
  • Складання та подання декларації платника єдиного податку / декларації з податку на прибуток підприємства
  • Формування платіжних доручень на оплату необхідних податків і зборів (при необхідності)
  • Реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних
  • Формування та подання податкової декларації з ПДВ
  • Ведення обліку касових операцій
  • Документальне оформлення відряджень (в т.ч. зовнішньоекономічна діяльність)
Детальніше ▼ від 10 000 грн
ЗАМОВИТИ
Розрахуйте індивідуальну вартість
[estimation_form form_id="11"]
Preparation of a package of transfer pricing documentation
Find out the cost
right now! Find out
Only for 2016-2018. we have prepared 200 packages and over 100 transfer pricing consultations.
Find out the cost of the service you are interested in
Right now!
Request a call
The cost of services depends on the scope of your company's activities. Leave your contacts and our managers will prepare an individual offer for you.
We are trusted

Дивитись більше

Reviews

Всі відгуки

Щорічно наші клієнти заощаджують з нами
більше 15 875 000 грн.

Переваги роботи з нами
Економія

На 15-20% вартість наших послуг нижче заробітної плати штатного бухгалтера

Впевненість

Не допускаємо помилок у своїй роботі, штрафи відсутні

Захищеність

На 1 000 000 грн. застрахована професійна відповідальність СК «АСКА»

Персональний підхід

Призначаємо конкретного фахівця, який веде ваше підприємство

Компетентність

Сертифіковані фахівці, більше 20 років досвіду, система подвійного контролю

Комплексний підхід

Для обслуговування в комплексі залучаються бухгалтери, сертифіковані аудитори, юристи, IT-фахівці

Стабільність

92,6% головних бухгалтерів – жінки Audit-Invest не ходить у відпустку, на лікарняний, у декрет тощо.

Вільний час

Ви можете викреслити бухгалтерію із списку ваших завдань – тепер їх вирішує Audit-Invest

The process of working on your project
1Contact Us
2Fill out the brief
3A meeting at our office
4Concluding an agreement
5Project Implementation
Contact Us
It's very simple! Call right now on tel. 097 338 12 88, 050 340 11 17, order a call back or write to us af@audit-invest.com.ua. We are already waiting for your call and are ready to advise on all issues.
Contact Specialist
Fill out the brief
You fill out a short brief. In full confidentiality mode, our specialists prepare an individual commercial offer, and they will definitely offer you several options.
Fill out brief
Meeting in our office
We are ready to arrange a meeting with our experts at a convenient time for you. Come to our office, let's get to know each other better and discuss in more detail all the conditions of the project.
Make an appointment
Conclusion of the contract
After your decision, we will draw up a contract taking into account all the features and nuances of the project.
Discuss details
Project Implementation
For the successful implementation of the project, we form a team of experts who will complete the task on time, provide relevant reports and recommendations.
Remember: we always monitor the quality of our projects and act solely in your interests!
Discuss details
Наші клієнти із 17 країн світу
Австрія
США
Бельгія
Великобританія
Німеччина
Індія
Іспанія
Італія
Китай
Корея
Нідерланди
Польща
Португалія
Туреччина
Естонія
Чому Аудит-Інвест?
Професійне рішення питань

  • Оподаткування імпортних та експортних операцій з постачання/отримання послуг
  • Застосування Міжнародних договорів про уникнення подвійного оподаткування
  • Розподіл податкового кредиту при оподаткованих та неоподаткованих операціях
  • Робота з бюджетними коштами

Акти без порушень при перевірках контрольованих органів

  • ДФС, управління праці та соціального захисту населення
  • Пенсійного фонду та усіх інших соціальних фондів

Позитивні рішення на оскарження Актів перевірок

  • Заперечення на Акт податкової перевірки на рівні ДПІ – анулювання акту
  • Адміністративне оскарження на рівні області – відміна податкового повідомлення-рішення в повному обсязі
    Судове оскарження судів першої інстанції та апеляції – відміна в повному обсязі

Комплексний розрахунок заробітної плати

  • Підготовка первинних кадрових документів, ведення кадрового обліку, розрахунок заробітної плати для більш, ніж 1 300 чоловік
  • Отримання дозволу на працевлаштування нерезидентів, формування та здача звітів у термін

Практики в супроводі підприємств різноманітних видів діяльності

  • Інтернет-бізнес, рекламна діяльність, транспортно-експедиторська діяльність, сільське господарство, оптова торгівля промисловими та споживчими товарами
Види бухгалтерського обслуговування
6 кроків для успішного вибору
компанії для бухгалтерського обслуговування
Зверніть увагу на портфель клієнтів

Скільки їх? Це дрібний чи середній бізнес? Чи є підприємства Вашої галузі? Чи є там підприємства, що займаються подібною діяльністю? Все це говорить про досвід роботи співробітників компанії і рівні завдань, які вони можу вирішити

Перевірте не тільки кількість співробітників (їх повинно бути не менше 20-ти), але і кількість сертифікованих аудиторів

Чисельність співробітників в штаті говорить про те, чи буде можливість приділяти достатньо часу Вашому бізнесу. Кількість аудиторів свідчить про якісний склад персоналу

Зверніть увагу на те, як швидко відповідають на Ваш запит при першому контакті

Задавайте питання про процес і умови обслуговування. Дайте вихідну інформацію і попросіть комерційну пропозицію. Якщо на етапі пропозиції послуг компанія затягує підготовку - це вірний знак того, що в процесі обслуговування будуть затримки в комунікаціях

Обов'язково відвідайте офіс компанії

Домовтеся про ознайомчої зустрічі, не обмежуйте себе і задавайте питання. Тільки так Ви попередньо зможете оцінити рівень підготовки фахівців

Прочитайте відгуки клієнтів на офіційних бланках

Якщо маєте бажання, запитайте контакти клієнтів і поспілкуйтеся з ними особисто

Обговоріть відповідальність і підписуйте договір

Озвучте всі Ваші побажання, обговоріть вартість обслуговування. Уважно вивчіть договір на предмет відповідальності, яку несе бухгалтерська компанія

Дізнайтеся вартість бухгалтерського обслуговування для Вашої компанії
Заповнити бриф
Поширені запитання
Які підприємства ви можете обслуговувати? (ФОП, ТОВ тощо)
Ми займаємося обслуговуванням всіх юридичних осіб будь-якої організаційно-правової форми, за винятком ОСББ і кооперативів.
Як буде організована наша робота?
Наша робота організована максимально комфортно для Вас. Ведення всього бухгалтерського обліку проводитися віддалено, як і здача звітності.
Хто буде спілкуватися з нашими контрагентами?
Якщо ці питання виникають в області бухгалтерського або податкового обліків, в такому випадку спілкуватися з Вашими контрагентами буде фахівець Audit-Invest.
Чим ви відрізняєтесь від бухгалтера?
Довіряючи нам свою бухгалтерію, Ви економите на оплаті бухгалтера, зміст робочого місця, мінімізуєте ризик отримання штрафів і стягнень.
Do you speak English?
Yes, we speak.
Що необхідно для нашої співпраці?
Вам необхідно зв'язатися з нами і заповнити бриф.

Зв'язатися
Як розраховується вартість послуг?
Ви заповнюєте бриф, в якому даєте ключову інформацію про підприємство. Наші фахівці аналізують всі дані, на основі яких проводиться розрахунок. Вся інформація є конфіденційною.
Чим відрізняється повне обслуговування від обслуговування з розподілом повноважень?
Повне обслуговування виникає в тому випадку, якщо Ви передаєте повністю ведення бухгалтерського обліку на аутсорсинг. Якщо ми відповідаємо за певні ділянки бухгалтерії, а інші веде Ваш бухгалтер - це розподіл повноважень.
Чому Ви не можете відразу назвати ціну?
Всі ціни розраховуються індивідуально, виходячи з обсягів підприємства. Звертаючись до нас Ви отримаєте не тільки індивідуальну вартість, розраховану під Вашу компанію, але і 2 варіанти ціни необхідної послуги.
Чи буде змінюватися вартість в процесі співпраці? Як часто і від чого це залежить?
Зміна ціни можливо в разі збільшення обсягів контрольованих операцій, передачі додаткових ділянок обліку і інфляції.
Скільки людей будуть обслуговувати наше підприємство?
Кількість фахівців Залежить від обсягу віконуваної роботи.
Чому у вас така вартість?
Над вашим проектом працюватимуть тільки спеціалізовані бухгалтери та аудитори, кваліфікація яких підтверджена численними сертифікатами і досвідом роботи.
Як часто нам потрібно буде зустрічатися?
В процесі роботи над Вашим проектом не виникає необхідність додаткових зустрічей, так як співпраця відбувається віддалено.
Можливо у вас залишилися питання?

Впевнені, тут ви знайдете все, що вам потрібно

Ведення бухгалтерського обліку в Дніпрі та Києві

Группа компаній АУДИТ-ІНВЕСТ здійснює бухгалтерський супровід для організацій Києва та Дніпропетровська. Якщо ви маєте свій бізнес, то знаєте скільки сил і часу необхідно витратити на те, щоб грамотно і правильно оформити різного роду документацію і здати її в податкову. Навіть якщо ви володієте власним бухгалтерським відділом, то іноді некомпетентність співробітників може призводити до помилок, стягненням і, як результат, додатковим фінансовим витратам.

Наша компанія візьме на себе всі необхідні процеси з ведення бухгалтерського обліку. Бухгалтерія – це життєво важлива галузь в життєдіяльності вашої організації. Наша перевага полягає в досвіді – ми знаємо, як і що необхідно робити, що б ваш бізнес був успішним. Ми проведемо аутсорсинг на підприємстві, виявимо проблемні або слабкі місця вашого бухобліку і зробимо його рентабельним. Послуги, які ми надаємо для компаній, фірм та юридичних осіб завжди приводять до позитивного результату, а їх вартість порадує вас доступністю. І ви можете самі провести порівняльний аналіз витрат, які необхідні для утримання штатного бухгалтера і професіонала від «Аудит-Інвест».

Співпраця з нами дозволить вам здійснювати віддалений контроль вашого бізнесу і бухобліку та займатися іншими актуальними для себе проблемами. Співпраця з нами принесе вам задоволення і успіх.

    Залиште свої дані, ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

      Залиште свої дані, ми зв'жемся з вами найближчим часом

      КиївДніпроКам'янське
      Написать в
      Viber