Працівники бухгалтерської служби Замовника і фахівці Аудит-Інвест виконують кожен свій набір облікових функцій на своєму робочому місці, а результат відбивається в єдиній обліковій базі 1С шляхом синхронізації та інформації. Замовник отримує в користування висококваліфіковану допомогу і різносторонній досвід Групи компаній АУДИТ-ІНВЕСТ, економить час на взаємини з контролюючими органами з питань здачі звітності, супроводу зустрічних та інших перевірок.

Компанія "Аудит-Інвест" надає наступні послуги:

Функції фахівців «Аудит-Інвест»:

  • перевірка правильності введення первинних документів в облікову програму 1С;
  • розрахунок заробітної плати та авансу по заробітній платі;
  • перевірка касових операцій, операцій за розрахунками з підзвітними особами;
  • контроль за станом заборгованості за виданими в підзвіт готівковим сумами, строками здачі готівки, дотриманням ліміту каси;
  • рознесення банківських виписок в обліковій програмі 1С;
  • проведення операцій списання ТМЦ, введення в експлуатацію необоротних активів за погодженням із Замовником;
  • введення податкових накладних, формування реєстрів з ПДВ;
  • контроль "першої події" по ПДВ (аналітичний облік по рахунках обліку ПДВ);
  • розрахунок податку на прибуток, ПДВ;
  • контроль за повнотою нарахування інших податків і зборів;
  • податкове планування;
  • складання звітності для зовнішніх користувачів, здача звітності за встановленими адресами (ДПІ, фонди, органи статистики та ін.);

Функції замовника:

  • введення первинних документів, що підтверджують доходи і витрати підприємства, в облікову програму 1С (видаткові та прибуткові накладні, акти наданих послуг, авансові звіти та ін.);
  • введення первинних документів по виходу готової продукції (переміщення матеріалів по складах, списання матеріалів у виробництво, калькуляції);
Подготовка пакета документации по ТЦО
Узнайте стоимость
прямо сейчас! Узнать
Только за 2016-2018 гг. мы подготовили 200 пакетов и более 100 консультаций по трансфертному ценообразованию.
Узнайте стоимость интересующей услуги
Прямо сейчас!
Заказать звонок
Стоимость услуг зависит от объемов деятельности Вашей компании. Оставьте свои контакты и наши менеджеры подготовят для Вас индивидуальное предложение.
Нам доверяют

Дивитися більше

Отзывы

Всі відгуки

Щорічно наші клієнти заощаджують з нами
більше 15 875 000 грн.

Переваги роботи з нами
Економія

На 15-20% вартість наших послуг нижче заробітної плати штатного бухгалтера

Впевненість

Не допускаємо помилок у своїй роботі, штрафи відсутні

Захищеність

На 1 000 000 грн. застрахована професійна відповідальність СК «АСКА»

Персональний підхід

Призначаємо конкретного фахівця, який веде ваше підприємство

Компетентність

Сертифіковані фахівці, більше 20 років досвіду, система подвійного контролю

Комплексний підхід

Для обслуговування в комплексі залучаються бухгалтери, сертифіковані аудитори, юристи, IT-фахівці

Стабільність

92,6% головних бухгалтерів – жінки Audit-Invest не ходить у відпустку, на лікарняний, у декрет тощо.

Вільний час

Ви можете викреслити бухгалтерію із списку ваших завдань – тепер їх вирішує Audit-Invest

Процесс работы над Вашим проектом
1Свяжитесь с нами
2Заполните бриф
3Встреча в нашем офисе
4Заключение договора
5Реализация проекта
Свяжитесь с нами
Это очень просто! Звоните прямо сейчас по тел. 097 338 12 88, 050 340 11 17, закажите обратный звонок или напишите нам af@audit-invest.com.ua. Мы уже ждем Вашего звонка и готовы проконсультировать по всем вопросам.
Связаться со специалистом
Заполните бриф
Вы заполняете короткий бриф. В режиме полной конфиденциальности наши специалисты готовят индивидуальное коммерческое предложение, при этом обязательно предложат Вам несколько вариантов.
Заполнить бриф
Встреча в нашем офисе
Мы готовы организовать встречу с нашими экспертами в удобное для Вас время. Приезжайте к нам в офис, познакомимся поближе и детальнее обсудим все условия проекта.
Согласовать встречу
Заключение договора
После Вашего решения мы составим договор с учетом всех особенностей и нюансов проекта.
Обсудить детали
Реализация проекта
Для успешной реализации проекта мы формируем команду экспертов, которые выполнят задачу в поставленные сроки, предоставят соответствующие отчеты и рекомендации.
Помните: мы всегда отслеживаем качество выполняемых проектов и действуем исключительно в Ваших интересах!
Обсудить детали
Наші клієнти із 17 країн світу
Австрія
США
Білорусь
Бельгія
Великобританія
Німеччина
Індія
Іспанія
Італія
Китай
Корея
Нідерланди
Польща
Португалія
Росія
Туреччина
Естонія
Чому Аудит-Інвест?
Професійне рішення питань

  • Оподаткування імпортних та експортних операцій з постачання/отримання послуг
  • Застосування Міжнародних договорів про уникнення подвійного оподаткування
  • Розподіл податкового кредиту при оподаткованих та неоподаткованих операціях
  • Робота з бюджетними коштами

Акти без порушень при перевірках контрольованих органів

  • ДФС, управління праці та соціального захисту населення
  • Пенсійного фонду та усіх інших соціальних фондів

Позитивні рішення на оскарження Актів перевірок

  • Заперечення на Акт податкової перевірки на рівні ДПІ – анулювання акту
  • Адміністративне оскарження на рівні області – відміна податкового повідомлення-рішення в повному обсязі
    Судове оскарження судів першої інстанції та апеляції – відміна в повному обсязі

Комплексний розрахунок заробітної плати

  • Підготовка первинних кадрових документів, ведення кадрового обліку, розрахунок заробітної плати для більш, ніж 1 300 чоловік
  • Отримання дозволу на працевлаштування нерезидентів, формування та здача звітів у термін

Практики в супроводі підприємств різноманітних видів діяльності

  • Інтернет-бізнес, рекламна діяльність, транспортно-експедиторська діяльність, сільське господарство, оптова торгівля промисловими та споживчими товарами
6 кроків для успішного вибору
компанії для бухгалтерського обслуговування
Зверніть увагу на портфель клієнтів

Скільки їх? Це дрібний чи середній бізнес? Чи є підприємства Вашої галузі? Чи є там підприємства, що займаються подібною діяльністю? Все це говорить про досвід роботи співробітників компанії і рівні завдань, які вони можу вирішити

Перевірте не тільки кількість співробітників (їх повинно бути не менше 20-ти), але і кількість сертифікованих аудиторів

Чисельність співробітників в штаті говорить про те, чи буде можливість приділяти достатньо часу Вашому бізнесу. Кількість аудиторів свідчить про якісний склад персоналу

Зверніть увагу на те, як швидко відповідають на Ваш запит при першому контакті

Задавайте питання про процес і умови обслуговування. Дайте вихідну інформацію і попросіть комерційну пропозицію. Якщо на етапі пропозиції послуг компанія затягує підготовку - це вірний знак того, що в процесі обслуговування будуть затримки в комунікаціях

Обов'язково відвідайте офіс компанії

Домовтеся про ознайомчої зустрічі, не обмежуйте себе і задавайте питання. Тільки так Ви попередньо зможете оцінити рівень підготовки фахівців

Прочитайте відгуки клієнтів на офіційних бланках

Якщо маєте бажання, запитайте контакти клієнтів і поспілкуйтеся з ними особисто

Обговоріть відповідальність і підписуйте договір

Озвучте всі Ваші побажання, обговоріть вартість обслуговування. Уважно вивчіть договір на предмет відповідальності, яку несе бухгалтерська компанія

Дізнайтеся вартість бухгалтерського обслуговування для Вашої компанії

Заповнити бриф

Поширені запитання
Які підприємства ви можете обслуговувати? (ФОП, ТОВ тощо)
Ми займаємося обслуговуванням всіх юридичних осіб будь-якої організаційно-правової форми, за винятком ОСББ і кооперативів.
Як буде організована наша робота?
Наша робота організована максимально комфортно для Вас. Ведення всього бухгалтерського обліку проводитися віддалено, як і здача звітності.
Хто буде спілкуватися з нашими контрагентами?
Якщо ці питання виникають в області бухгалтерського або податкового обліків, в такому випадку спілкуватися з Вашими контрагентами буде фахівець Audit-Invest.
Чим ви відрізняєтесь від бухгалтера?
Довіряючи нам свою бухгалтерію, Ви економите на оплаті бухгалтера, зміст робочого місця, мінімізуєте ризик отримання штрафів і стягнень.
Do you speak English?
Yes, we speak.
Що необхідно для нашої співпраці?
Вам необхідно зв'язатися з нами і заповнити бриф.

Зв'язатися
Як розраховується вартість послуг?
Ви заповнюєте бриф, в якому даєте ключову інформацію про підприємство. Наші фахівці аналізують всі дані, на основі яких проводиться розрахунок. Вся інформація є конфіденційною.
Чим відрізняється повне обслуговування від обслуговування з розподілом повноважень?
Повне обслуговування виникає в тому випадку, якщо Ви передаєте повністю ведення бухгалтерського обліку на аутсорсинг. Якщо ми відповідаємо за певні ділянки бухгалтерії, а інші веде Ваш бухгалтер - це розподіл повноважень.
Чому Ви не можете відразу назвати ціну?
Всі ціни розраховуються індивідуально, виходячи з обсягів підприємства. Звертаючись до нас Ви отримаєте не тільки індивідуальну вартість, розраховану під Вашу компанію, але і 2 варіанти ціни необхідної послуги.
Чи буде змінюватися вартість в процесі співпраці? Як часто і від чого це залежить?
Зміна ціни можливо в разі збільшення обсягів контрольованих операцій, передачі додаткових ділянок обліку і інфляції.
Скільки людей будуть обслуговувати наше підприємство?
Кількість фахівців Залежить від обсягу віконуваної роботи.
Чому у вас така вартість?
Над вашим проектом працюватимуть тільки спеціалізовані бухгалтери та аудитори, кваліфікація яких підтверджена численними сертифікатами і досвідом роботи.
Як часто нам потрібно буде зустрічатися?
В процесі роботи над Вашим проектом не виникає необхідність додаткових зустрічей, так як співпраця відбувається віддалено.
Можливо у вас залишилися питання?

Впевнені, тут ви знайдете все, що вам потрібно

Бухоблік з розподіленням повноважень

Працівники бухгалтерської служби Замовника і фахівці Групи компаній АУДИТ-ІНВЕСТ виконують кожен свій набір облікових функцій на своєму робочому місці, а результат відображається в єдиній обліковій базі 1С шляхом синхронізації та інформації.

Замовник отримує в користування висококваліфіковану допомогу і різносторонній досвід Аудит-Інвест, економить час на взаємини з контролюючими органами з питань здачі звітності, супроводу зустрічних та інших перевірок.

Працівники бухгалтерської служби Замовника і фахівці Групи компаній АУДИТ-ІНВЕСТ виконують кожен свій набір облікових функцій на своєму робочому місці, а результат відображається в єдиній обліковій базі 1С шляхом синхронізації та інформації.

Замовник отримує в користування висококваліфіковану допомогу і різносторонній досвід Аудит-Інвест, економить час на взаємини з контролюючими органами з питань здачі звітності, супроводу зустрічних та інших перевірок

Залиште свої дані, ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

Залиште свої дані, ми зв'жемся з вами найближчим часом

КиївДніпроКам'янське
Написать в
Viber