Повний бухгалтерський супровід продуктових магазинів

Після того, як Ви прийшли на обслуговування в Аудит-Інвест, вся відповідальність за ведення бухгалтерського обліку покладається на наше підприємство.

Ми виконуємо певний ряд функцій, обсяг яких узгоджується з компанією-замовником.

СПІВПРАЦЮЮЧИ З АУДИТ-ІНВЕСТ ВИ ОТРИМУЄТЕ:

  • Щомісячні перевірки первинних документів професіоналами Аудит-Інвест
  • Ряд процедур з перевірки облікових операцій
  • Звітність, складену після усунення всіх можливих помилок в ході ретельної перевірки.
  • У Ваш магазин, незалежно від його географічного розташування, направляється незалежний контролер, який покликаний економити Ваш час за рахунок того, що сам контактує з усіма контролюючими органам, і супроводжує всі зустрічі і перевірки.

ПЕРЕЛІК ФУНКЦІЙ, які виконуються співробітником компанії Аудит-Інвест:

  • Перевіряє відповідність первинних документів про доходи в програмі обліку 1С, а так само їх наявність і правильність оформлення;
  • Перевіряє витратні первинні документи;
  • Проводить розрахунок податків і зборів, заробітної плати та інших фінансових розрахунків з подальшою перевіркою
  • Виробляє роботи з підзвітними особами для перевірки касових операцій, а так же операцій за розрахунками;
  • Рознесення банківських виписок;
  • Усі документи, пов’язані з операціями списання ТМЦ піддаються перевіркам, так само проводиться контроль над введенням необоротних активів в експлуатацію. У ході робіт виявляються наявні в документах помилки, проводиться їх виправлення і занесення отриманих даних в програму 1С;
  • Рахунки ПДВ, а саме “перша подія”, тобто аналітичний облік, піддається контролю представника компанії Аудит-Інвест;
  • Перевіряє податкові накладні, реєстр всіх накладних як отриманих, так і виданих на дотримання державних норм і правил;
  • Розраховує податок ПДВ і на прибуток;
  • Спеціалістом контролюється повнота нарахування зборів та інших податків;
  • Виробляє складання звітів для зовнішніх користувачів, таких як ДПІ, органи статистики або фонди, а так само проводиться здача підготовлених звітів за адресами, встановленим раніше (Київ, Дніпропетровськ);
  • Контролює персоніфікований облік співробітників продуктового магазину для Пенсійного фонду;
  • Супроводжує Ваш магазин під час перевірок органів контролю;
  • Надає консультаційну підтримку в питаннях бухгалтерського і податкового обліку.

Дізнайтеся вартість бухгалтерського обслуговування для Вашої компанії

Заповнити бриф

Нам доверяют

Дивитися більше

Отзывы

Всі відгуки

Процесс работы над Вашим проектом
1Свяжитесь с нами
2Заполните бриф
3Встреча в нашем офисе
4Заключение договора
5Реализация проекта
Свяжитесь с нами
Это очень просто! Звоните прямо сейчас по тел. 097 338 12 88, 050 340 11 17, закажите обратный звонок или напишите нам af@audit-invest.com.ua. Мы уже ждем Вашего звонка и готовы проконсультировать по всем вопросам.
Связаться со специалистом
Заполните бриф
Вы заполняете короткий бриф. В режиме полной конфиденциальности наши специалисты готовят индивидуальное коммерческое предложение, при этом обязательно предложат Вам несколько вариантов.
Заполнить бриф
Встреча в нашем офисе
Мы готовы организовать встречу с нашими экспертами в удобное для Вас время. Приезжайте к нам в офис, познакомимся поближе и детальнее обсудим все условия проекта.
Согласовать встречу
Заключение договора
После Вашего решения мы составим договор с учетом всех особенностей и нюансов проекта.
Обсудить детали
Реализация проекта
Для успешной реализации проекта мы формируем команду экспертов, которые выполнят задачу в поставленные сроки, предоставят соответствующие отчеты и рекомендации.
Помните: мы всегда отслеживаем качество выполняемых проектов и действуем исключительно в Ваших интересах!
Обсудить детали

Хочете дізнатися більше про інші види бухгалтерського обслуговування?
Дізнатися більше

Залиште свої дані, ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

Залиште свої дані, ми зв'жемся з вами найближчим часом

КиївДніпроКам'янське
Написать в
Viber