8 помилок, які керівники досі допускають у бізнесі

У бізнесі існує безліч нюансів, які можна зрозуміти тільки через особистий досвід. Навіть складність не в тому, щоб вирішити потім проблему, а в тому, щоб побачити її і визнати.

За статистикою 80% стартаперів, які щойно відкрилися змушені припинити своє існування буквально через пару місяців. Ще 5% тримаються приблизно 2 роки, а потім все одно ідуть за прикладом більшості. Погодьтеся, досить вражаюча і сумна статистика. Так чому ж так відбувається? На це є ряд причин, тих, що безпосередньо залежать від присутності підприємницької жилки в людині, достатнього і грамотного фінансування, хорошого маркетингу або ж просто розуміння бажань і потреб свого клієнта і т.д.

Так в чому ж секрет успішного ведення бізнесу без сучка і задирки? Давайте поговоримо про помилки бізнесменів, щоб попередити Ваші витрати грошей даремно.


Делегуйте повноваження! Це ж найпотужніший інструмент в топ-менеджменті! Підвищуйте ефективність роботи всієї організації, передаючи завдання підлеглим. Дійсно, нести відповідальність Вам, але…

  1. Зараз час «вузьких» спеціалістів, не бійтеся зізнатися собі, що рядові співробітники розбираються в чомусь краще за Вас.
  2. Не завжди у Вас є час на вирішення деяких проблем, і доводиться їх відкладати на «потім». А «потім» може бути вже пізно.
  3. Делегування дозволить Вам зосередитися на найважливіших завданнях, які в силах вирішити виключно Ви.

Рекомендуємо:

  1. Делегувати підлеглим такий рівень повноважень, який є необхідним і достатнім для виконання доручених завдань.
  2. Не виконувати роботу за підлеглого, а тільки, якщо є необхідність – допомагати.
  3. Переконатися, що співробітник точно зрозумів завдання.
  4. Встановити терміни початку і завершення роботи. Великі завдання розбити на етапи.
  5. Навчити підлеглих новим обов’язкам.
  6. Не допускати несанкціонованих завдань, вони повинні діяти відповідно до ієрархії управління.
  7. Заохочувати підлеглих за ефективне виконання доручених їм завдань.


Небажання керівників звертатися до професіоналів нерідко призводить до штрафів. Дійсно, існує думка, що обслуговування обходиться дуже дорого, але якщо врахувати рівень зниження ризиків, то вибір очевидний.

Задумайтеся про аутсорсинг бухгалтерського та податкового обліку!

Перевагами аутсорсингу для Вас стануть:

  1. Економія на організації робочого місця, оплаті семінарів для Ваших бухгалтерів.
  2. Вашу бухгалтерію будуть вести професіонали, які знають про всі останні нововведення в законодавстві, що вбереже вас від несподіваних штрафів.
  3. Дані Вашої бухгалтерії будуть в повній конфіденційності.
  4. У разі штрафу сумлінна аутсорсингова фірма покриє його суму.
  5. Вас не буде хвилювати графік бухгалтера, вихід у відпустку, декрет.

Бухгалтерія сама по собі одноманітна і рутинна, але бувають моменти, коли законодавство змінюється і стає важлива професійна підтримка. Краще думайте про те, як розвивати Ваш бізнес, а про технічні моменти нехай думають професіонали в більш вузьких питаннях!


Онлайн-безпека. Зараз майже все, що ми робимо в бізнесі, знаходиться онлайн. Тому необхідно вкладати кошти в програмні забезпечення, які захищають комп’ютери від вірусів і хакерів. Так, це коштує грошей. Але якщо забути про безпеку, Ви ризикуєте втратити критично важливі дані, і одна кібер-атака може обійтися значно дорожче.

Патенти. Ви повинні бути впевнені, що конкуренти не зможуть вкрасти Ваші ідеї, дизайни, логотипи і т.д. Кращий спосіб запобігти цьому – патентування та отримання товарного знака. Отримати документи не складно, коштує не дорого. Зате в майбутньому Ви заощадите багато часу і грошей на судах.

Чому Ви працюєте тільки в одній країні, якщо на Вашу компанію чекає цілий світ? Багато хто боїться ризикнути, турбується про мовні і культурні бар’єри. Сьогодні досліджувати культуру країни можна не виходячи з дому. Щоб не мати проблем з мовою, можна заручитися підтримкою перекладачів. Крім цього, існує ряд копаній, які можуть проконсультувати з приводу законодавчих вимог іншої країни.


Включіть мету компанії до бізнес-плану. Нехай із переліку фінансової інформації та загальних принципів роботи він перетвориться у чіткий план дій, який допоможе направити компанію до правильного русла, навість у найтяжчі часи.

Розкажіть співробітникам про мету та місію. Залученність співробітників безпосередньо залежить від того, чи живуть вони метою компанії. Коли Стів Джобс переманював до себе топ-менеджерів із компанії “Pepsi Cola”, він запитував у них: “Ти будеш все життя солодку воду продавати, чи будемо разом змінювати світ?”

А Ваших співробітників надихає мета Вашої компанії? Чи знають вони взагалі про неї?


Наразі людям мало покупки виключно товару. Тому важливо вміти не просто запропонувати щось, а піднести це так, як бажають Ваші клієнти. Проводьте дослідження ринку, щоб зрозуміти бажання та потреби споживачів. Для цього можна звернутись до маркетингового агенства або провести дослідження власними силами. Подивіться, що і як пропонують Ваші конкуренти; спитайте у своїх клієнтів, чи подобається їм Ваш товар/послуга та чого хотілося б ще.


Беріть собі в команду фахівців, людей які працювали у вашій ніші раніше або тих молодих співробітників, котрі, хоча б, зацікавлені та готові розвиватися. Родичу не завжди скажеш, що не так. А найгірше, що може трапитися з вашим бізнесом – це продаж неякісного товару або послуги. Слідкуйте за якістю у всьому і нехай Вас нічого не бентежить.


Адже саме співробітники гарантують успіх всієї компанії. Якщо бойовий дух і мотивація в колективі низька, в результаті постраждає Ваш бізнес. Потрібно регулярно спілкуватися зі своїми підлеглими, давати кожному можливість висловлювати свої побажання. Кожен раз, коли у компанії щось виходить, важливо дякувати співробітникам за виконану роботу (кожному поіменно). Це можна зробити за допомогою розсилки по електронній пошті, словесно або влаштувати в офісі невеличке свято. Працівники зрозуміють, як багато роблять для компанії і як це цінується Вами. Це дасть Вам надійний тил, інформацію про всі проблеми в офісі і натхнений колектив.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, чи не допускаєте Ви подібних помилок, поки ще є шанс все попередити? Це обов’язково позитивно позначиться на Вашому бізнесі!

ТАКОЖ РЕКОМЕНДУЄМО ПОЧИТАТИ:

Менеджер та його час чи Кому дістанеться мавпа?

Корпоративний рахунок на підприємстві. Які операції допустимі?

«Аудит-Інвест» рекомендує! Як знизити податкове навантаження?

Будь в курсе первым!
Подпишитесь на рассылку и получайте
только самую полезную информацию для Вашего бизнеса!
Подписаться

    Залиште свої дані, ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

      Залиште свої дані, ми зв'жемся з вами найближчим часом

      КиївДніпроКам'янське
      Написать в
      Viber