Вартість бухгалтерських послуг для фізичних осіб-підприємців:
Пакет «Light»
  • Ведення книги обліку доходів
  • Розрахунок і формування платіжного доручення на сплату єдиного податку
  • Розрахунок і формування платіжного доручення на сплату єдиного соціального внеску
  • Складання та подання до контролюючих органів податкової декларації платника єдиного податку
  • Складання та подання до контролюючих органів звіту щодо сум нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску
  • Підготовка реєстраційних заявок для отримання електронно-цифрових підписів
  • Допомога в спілкуванні з контролюючими органами
Детальніше ▼ від 500 грн
ЗАМОВИТИ
Пакет «Medium»
  • Ведення книги обліку доходів / книги обліку доходів і витрат
  • Розрахунок і формування платіжного доручення на сплату єдиного податку
  • Розрахунок і формування платіжного доручення на сплату єдиного соціального внеску
  • Ведення обліку заробітної плати (до 5 співробітників)
  • Розрахунок лікарняних, відпусток Формування базових кадрових документів (заяви та накази на прийом і звільнення співробітників, штатний розклад, табель обліку робочого часу)
  • Складання та подання до контролюючих органів повідомлення про прийняття співробітника на роботу
  • Розрахунок і формування платіжних доручень на сплату податків, утриманих із заробітної плати найманих працівників
  • Формування та подання звіту в сумах нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів
  • Формування і подача податкового розрахунку сум доходу, нарахування (сплаченого) на користь платників податків, і сум утримання з них податку
  • Формування та подання звіту в сумах нарахування доходу застрахованих осіб та суми нарахування єдиного внеску
  • Формування та подання податкової декларації про майновий стан і доходи / податкової декларації платника єдиного податку
  • Підготовка реєстраційних заявок для отримання електронно-цифрових підписів
  • Допомога в спілкуванні з контролюючими органами
Детальніше ▼ від 2 500 грн
ЗАМОВИТИ
Пакет «Large»
  • Ведення книги обліку доходів / книги обліку доходів і витрат
  • Розрахунок і формування платіжного доручення на сплату єдиного податку
  • Розрахунок і формування платіжного доручення на сплату єдиного соціального внеску
  • Ведення обліку заробітної плати (до 5 співробітників)
  • Розрахунок лікарняних, відпусток
  • Формування базових кадрових документів (заяви та накази на прийом і звільнення співробітників, штатний розклад, табель обліку робочого часу)
  • Складання та подання до контролюючих органів повідомлення про прийняття співробітника на роботу
  • Розрахунок і формування платіжних доручень на сплату податків, утриманих із заробітної плати найманих працівників
  • Формування та подання звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів
  • Формування і подача податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків, і сум утриманого з них податку
  • Формування та подання звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску
  • Формування та подання податкової декларації про майновий стан і доходи / податкової декларації платника єдиного податку
  • Реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (до 20)
  • Формування та подання податкової декларації з ПДВ
  • Підготовка реєстраційних заявок для отримання електронно-цифрових підписів
  • Допомога в спілкуванні з контролюючими органами
Детальніше ▼ від 6 000 грн
ЗАМОВИТИ
Вартість бухгалтерських послуг для юридичних осіб:
Пакет «Light»
  • Контроль первинної документації
  • Відображення господарських операцій в бухгалтерській програмі 1С
  • Ведення обліку заробітної плати (до 5 співробітників)
  • Розрахунок лікарняних, відпусток
  • Формування базових кадрових документів (заяви та накази на прийом і звільнення співробітників, штатний розклад, табель обліку робочого часу)
  • Складання та подання до контролюючих органів повідомлення про прийняття співробітника на роботу
  • Формування та подання звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів
  • Формування і подача податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків, і сум утриманого з них податку
  • Складання та подання декларації платника єдиного податку / декларації з податку на прибуток підприємства
  • Формування платіжних доручень на оплату всіх необхідних податків і зборів (при необхідності)
Детальніше ▼ від 5 000 грн
ЗАМОВИТИ
Пакет «Medium»
  • Контроль первинної документації
  • Відображення господарських операцій в бухгалтерській програмі
  • Ведення обліку заробітної плати (до 5 співробітників)
  • Розрахунок лікарняних, відпусток
  • Формування базових кадрових документів (заяви та накази на прийом і звільнення співробітників, штатний розклад, табель обліку робочого часу)
  • Складання та подання до контролюючих органів повідомлення про прийняття співробітника на роботу
  • Формування та подання звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів
  • Формування і подача податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків, і сум утриманого з них податку
  • Складання та подання декларації платника єдиного податку / декларації з податку на прибуток підприємства
  • Формування платіжних доручень на оплату всіх необхідних податків і зборів (при необхідності)
  • Реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (до 20)
  • Формування та подання податкової декларації з ПДВ
  • Підготовка реєстраційних заявок для отримання електронно-цифрових підписів
  • Допомога в спілкуванні з контролюючими органами
Детальніше ▼ від 7 500 грн
ЗАМОВИТИ
Пакет «Large»
  • Контроль первинної документації Відображення всіх господарських операцій в бухгалтерській програмі 1С
  • Ведення обліку заробітної плати (до 5 співробітників)
  • Розрахунок лікарняних, відпусток
  • Формування базових кадрових документів (заяви та накази на прийом і звільнення співробітників, штатний розклад, табель обліку робочого часу)
  • Складання та подання до контролюючих органів повідомлення про прийняття співробітника на роботу
  • Формування та подання звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів
  • Формування і подача податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків, і сум утриманого з них податку
  • Складання та подання декларації платника єдиного податку / декларації з податку на прибуток підприємства
  • Формування платіжних доручень на оплату необхідних податків і зборів (при необхідності)
  • Реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних
  • Формування та подання податкової декларації з ПДВ
  • Ведення обліку касових операцій
  • Документальне оформлення відряджень (в т.ч. зовнішньоекономічна діяльність)
Детальніше ▼ від 10 000 грн
ЗАМОВИТИ
Розрахуйте індивідуальну вартість

GET STARTED

0$

Дякуємо за звернення, фахівець зв'яжеться з вами найближчим часом!

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВА ВЛАСНІСТЬ



Виберіть умову для продовження.

Наступний крок

СИСТЕМА ОПОДАТКУВАННЯ









Виберіть умову для продовження.

Наступний крок

ВИД ДІЯЛЬНОСТІ








Виберіть умову для продовження.

Наступний крок

НАЙМАНІ ПРАЦІВНИКИ



Виберіть умову для продовження.

Наступний крок

КІЛЬКІСТЬ ОПЕРАЦІЙ


Виберіть умову для продовження.

Наступний крок

ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ



Виберіть умову для продовження.

Наступний крок

АКЦИЗ




Виберіть умову для продовження.

Наступний крок

ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ




Виберіть умову для продовження.

Наступний крок

КАСОВИЙ АПАРАТ

Виберіть умову для продовження.

Наступний крок

Вартість*

*Кінцева вартість абонентського обслуговування буде розрахована після обговорення з фахівцями компанії Аудит-Інвест

Summary

Опис Інформація Кількість Вартість
Discount:
Загальна кількість:

Оформити заявку

Підготовка пакету документації з ТЦУ
Дізнайтесь вартість
прямо зараз! Дізнатися
Тільки за 2016-2018 рр. ми підготували 200 пакетів і більше 100 консультацій з трансфертного ціноутворення.
Дізнайтесь вартість цікавить послуги
Прямо зараз!
Замовити дзвінок
Вартість послуг залежить від обсягів діяльності Вашої компанії. Залиште свої контакти і наші менеджери підготують для Вас індивідуальну пропозицію.
Нам довіряють

Дивитися більше

Відгуки

Всі відгуки

Щорічно наші клієнти заощаджують з нами
більше 15 875 000 грн.

Переваги роботи з нами
Економія

На 15-20% вартість наших послуг нижче заробітної плати штатного бухгалтера

Впевненість

Не допускаємо помилок у своїй роботі, штрафи відсутні

Захищеність

На 1 000 000 грн. застрахована професійна відповідальність СК «АСКА»

Персональний підхід

Призначаємо конкретного фахівця, який веде ваше підприємство

Компетентність

Сертифіковані фахівці, більше 20 років досвіду, система подвійного контролю

Комплексний підхід

Для обслуговування в комплексі залучаються бухгалтери, сертифіковані аудитори, юристи, IT-фахівці

Стабільність

92,6% головних бухгалтерів – жінки Audit-Invest не ходить у відпустку, на лікарняний, у декрет тощо.

Вільний час

Ви можете викреслити бухгалтерію із списку ваших завдань – тепер їх вирішує Audit-Invest

Процес роботи над вашим проектом
1Зв’яжіться з нами
2Заповніть бриф
3Зустріч в нашому офісі
4Укладання угоди
5Реалізація проекту
Зв’яжіться з нами
Це дуже просто! Телефонуйте прямо зараз за тел. 097 338 12 88, 050 340 11 17, замовте зворотній дзвінок або надсилайте запит на af@audit-invest.com.ua. Мы вже чекаємо на ваш дзвінок та готові проконсультувати за всіма питаннями.
Зв'язатися з фахівцем
Заповніть бриф
Ви заповнюєте короткий бриф. У режимі повної конфіденційності наші фахівці готують індивідуальну комерційну пропозицію, при цьому обов’язково запропонують вам декілька варіантів.
Заповнити бриф
Зустріч в нашому офісі
Ми готові організувати зустріч з нашими експертами в будь-який зручний для вас час. Приїжджайте до нас в офіс, познайомимося ближче і детальніше обговоримо всі умови проекту.
Узгодити зустріч
Укладання угоди
Після вашого рішення ми складемо договір з урахуванням всіх особливостей та нюансів проекту.
Обговорити деталі
Реалізація проекту
Для успішної реалізації проекту ми формуємо команду експертів, які виконають завдання у заданий термін, нададуть відповідні звіти та рекомендації.
Пам’ятайте: ми завжди відстежуємо якість проектів, які виконуємо, та діємо виключно у ваших інтересах!
Обговорити деталі
Наші клієнти із 17 країн світу
Австрія
США
Білорусь
Бельгія
Великобританія
Німеччина
Індія
Іспанія
Італія
Китай
Корея
Нідерланди
Польща
Португалія
Росія
Туреччина
Естонія
Чому Аудит-Інвест?
Професійне рішення питань

  • Оподаткування імпортних та експортних операцій з постачання/отримання послуг
  • Застосування Міжнародних договорів про уникнення подвійного оподаткування
  • Розподіл податкового кредиту при оподаткованих та неоподаткованих операціях
  • Робота з бюджетними коштами

Акти без порушень при перевірках контрольованих органів

  • ДФС, управління праці та соціального захисту населення
  • Пенсійного фонду та усіх інших соціальних фондів

Позитивні рішення на оскарження Актів перевірок

  • Заперечення на Акт податкової перевірки на рівні ДПІ – анулювання акту
  • Адміністративне оскарження на рівні області – відміна податкового повідомлення-рішення в повному обсязі
    Судове оскарження судів першої інстанції та апеляції – відміна в повному обсязі

Комплексний розрахунок заробітної плати

  • Підготовка первинних кадрових документів, ведення кадрового обліку, розрахунок заробітної плати для більш, ніж 1 300 чоловік
  • Отримання дозволу на працевлаштування нерезидентів, формування та здача звітів у термін

Практики в супроводі підприємств різноманітних видів діяльності

  • Інтернет-бізнес, рекламна діяльність, транспортно-експедиторська діяльність, сільське господарство, оптова торгівля промисловими та споживчими товарами
6 кроків для успішного вибору
компанії для бухгалтерського обслуговування
Зверніть увагу на портфель клієнтів

Скільки їх? Це дрібний чи середній бізнес? Чи є підприємства Вашої галузі? Чи є там підприємства, що займаються подібною діяльністю? Все це говорить про досвід роботи співробітників компанії і рівні завдань, які вони можу вирішити

Перевірте не тільки кількість співробітників (їх повинно бути не менше 20-ти), але і кількість сертифікованих аудиторів

Чисельність співробітників в штаті говорить про те, чи буде можливість приділяти достатньо часу Вашому бізнесу. Кількість аудиторів свідчить про якісний склад персоналу

Зверніть увагу на те, як швидко відповідають на Ваш запит при першому контакті

Задавайте питання про процес і умови обслуговування. Дайте вихідну інформацію і попросіть комерційну пропозицію. Якщо на етапі пропозиції послуг компанія затягує підготовку - це вірний знак того, що в процесі обслуговування будуть затримки в комунікаціях

Обов'язково відвідайте офіс компанії

Домовтеся про ознайомчої зустрічі, не обмежуйте себе і задавайте питання. Тільки так Ви попередньо зможете оцінити рівень підготовки фахівців

Прочитайте відгуки клієнтів на офіційних бланках

Якщо маєте бажання, запитайте контакти клієнтів і поспілкуйтеся з ними особисто

Обговоріть відповідальність і підписуйте договір

Озвучте всі Ваші побажання, обговоріть вартість обслуговування. Уважно вивчіть договір на предмет відповідальності, яку несе бухгалтерська компанія

Дізнайтеся вартість бухгалтерського обслуговування для Вашої компанії

Заповнити бриф

Поширені запитання
Які підприємства ви можете обслуговувати? (ФОП, ТОВ тощо)
Ми займаємося обслуговуванням всіх юридичних осіб будь-якої організаційно-правової форми, за винятком ОСББ і кооперативів.
Як буде організована наша робота?
Наша робота організована максимально комфортно для Вас. Ведення всього бухгалтерського обліку проводитися віддалено, як і здача звітності.
Хто буде спілкуватися з нашими контрагентами?
Якщо ці питання виникають в області бухгалтерського або податкового обліків, в такому випадку спілкуватися з Вашими контрагентами буде фахівець Audit-Invest.
Чим ви відрізняєтесь від бухгалтера?
Довіряючи нам свою бухгалтерію, Ви економите на оплаті бухгалтера, зміст робочого місця, мінімізуєте ризик отримання штрафів і стягнень.
Do you speak English?
Yes, we speak.
Що необхідно для нашої співпраці?
Вам необхідно зв'язатися з нами і заповнити бриф.

Зв'язатися
Як розраховується вартість послуг?
Ви заповнюєте бриф, в якому даєте ключову інформацію про підприємство. Наші фахівці аналізують всі дані, на основі яких проводиться розрахунок. Вся інформація є конфіденційною.
Чим відрізняється повне обслуговування від обслуговування з розподілом повноважень?
Повне обслуговування виникає в тому випадку, якщо Ви передаєте повністю ведення бухгалтерського обліку на аутсорсинг. Якщо ми відповідаємо за певні ділянки бухгалтерії, а інші веде Ваш бухгалтер - це розподіл повноважень.
Чому Ви не можете відразу назвати ціну?
Всі ціни розраховуються індивідуально, виходячи з обсягів підприємства. Звертаючись до нас Ви отримаєте не тільки індивідуальну вартість, розраховану під Вашу компанію, але і 2 варіанти ціни необхідної послуги.
Чи буде змінюватися вартість в процесі співпраці? Як часто і від чого це залежить?
Зміна ціни можливо в разі збільшення обсягів контрольованих операцій, передачі додаткових ділянок обліку і інфляції.
Скільки людей будуть обслуговувати наше підприємство?
Кількість фахівців Залежить від обсягу віконуваної роботи.
Чому у вас така вартість?
Над вашим проектом працюватимуть тільки спеціалізовані бухгалтери та аудитори, кваліфікація яких підтверджена численними сертифікатами і досвідом роботи.
Як часто нам потрібно буде зустрічатися?
В процесі роботи над Вашим проектом не виникає необхідність додаткових зустрічей, так як співпраця відбувається віддалено.
Можливо у вас залишилися питання?

Впевнені, тут ви знайдете все, що вам потрібно

Ведення бухгалтерського обліку в Києві

Повноцінна робота будь-якого підприємства, незалежно від його форми власності та обраної системи оподаткування, неможлива без грамотного ведення бухгалтерії. Саме бухоблік дозволяє ефективно оцінити діяльність, знизити кількість витрат на ведення бізнесу, вчасно підготувати звітність і здати її в позабюджетні фонди, уникнувши, таким чином, штрафних санкцій.

Бухгалтерський супровід в Києві

В даний час віддалене ведення бухгалтерського обліку (аутсорсинг) є одним з найкращих варіантів організації бізнес-процесів не тільки для індивідуальних підприємців, а й для представників середнього та великого бізнесу. Передача справ з ведення бухгалтерії сторонньої організації дозволяє знизити витрати компанії, адже утримувати в штаті кілька бухгалтерів значно дорожче. До того ж, при виборі аутсорсингу відпадає необхідність у покупці комп’ютерів, оргтехніки, програмного забезпечення та інших товарів. Раціональність послуги пояснюється і тим, що у керівника з’являється більше часу на вирішення організаційних питань.

Бухгалтерський супровід в Києві для юридичних і фізичних осіб пропонує компанія «Аудит-Інвест». Виконуючи зобов’язання по аутсорсингу, ми беремо на себе повну відповідальність за організацію і ведення бухобліку, своєчасну підготовку і здачу звітності, а також за надання консультаційної підтримки з питань оподаткування. Ми зберігаємо конфіденційність будь-якої інформації, отриманої від клієнта, працюємо в повній відповідності з вимогами законодавства. Наші фахівці здатні правильно оцінити навіть найскладнішу ситуацію з позиції платника податків та перевіряючих органів, щоб уникнути негативних для бізнесу наслідків.

У комплекс наших послуг входить:

  • ведення бухгалтерського обліку за програмою 1С Бухгалтерія;
  • підготовка первинної документації;
  • складання фінансової звітності;
  • розрахунок і нарахування заробітної плати;
  • відновлення документів;
  • консультаційна підтримка.

Надаючи послуги з бухгалтерського супроводу в Києві, ми гарантуємо високу якість і своєчасність виконання робіт. У нас доступні ціни на аутсорсинг як на постійній, так і на разовій основі. Так само ми надаємо наші послуги і в Дніпрі.

Залиште свої дані, ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

Залиште свої дані, ми зв'жемся з вами найближчим часом
КиївДніпроКам'янське