Сплатили аванс, але не отримали товари: нарахування ПДВ у разі анулювання реєстрації платника ПДВ

Згідно інформації, наданої Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області, якщо товари, послуги, необоротні активи, суми ПДВ по яких були включені до складу податкового кредиту, не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, такий платник ПДВ в останньому звітному (податковому) періоді не пізніше дати анулювання його реєстрації як платника податку зобов’язаний визначити податкові зобов’язання по таких товарах, послугах, необоротних активах виходячи із звичайної ціни таких активів.
Винятком є анулювання реєстрації платника ПДВ, якщо його реорганізація відбувається шляхом приєднання, злиття, перетворення, поділу та виділення відповідно до законодавства.
Відповідно до норм встановлених п. 184.7 ст. 184 ПКУ платнику ПДВ, у якого на дату анулювання реєстрації як платника ПДВ обліковуються аванси, за якими товари, послуги, необоротні активи не були отримані та суми ПДВ було включено до податкового кредиту, необхідно не пізніше такої дати нарахувати податкові зобов’язання з ПДВ за такими активами виходячи з їх звичайної ціни, визначеної на момент нарахування.

Джерело:

Дебіторська заборгованість за оплаченими, але не отриманими товарами: нарахування ПДВ у разі анулювання реєстрації платника ПДВ

 

 

Залишились питання? Зв’яжіться з нами прямо зараз!

097 338 12 88, 050 340 11 17

af@audit-invest.com.ua

 

Будь в курсе первым!
Подпишитесь на рассылку и получайте
только самую полезную информацию для Вашего бизнеса!
Подписаться
Залиште свої дані, ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

Залиште свої дані, ми зв'жемся з вами найближчим часом

КиївДніпроКам'янське
Написать в
Viber