Поради ДПС щодо розблокування податкових накладних

Головне управління ДПС у Полтавській області на своїй сторінці надало поради щодо пакету документів, який необхідно подати для розблокування податкових накладних.

Постановою КМУ від 11 грудня 2019 року №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Крім того, Мінфіном наказом від 12 грудня 2019 року №520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно до якого у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування платник має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування.

Задля успішного розблокування податкових накладних та розрахунків коригування, які заблоковані в ЄРПН, ДПС радить скористатися підходом «звідки, хто, де, кому»:

  • звідки отримано товар (послугу), сировину (тобто відносини з постачальниками),
  • хто безпосередньо задіяний у господарській діяльності (тобто наявність трудових ресурсів та підрядників);
  • де здійснюється господарська діяльність (тобто наявність виробничих ресурсів, обладнання, приміщень);
  • кому реалізовано товар/послугу (тобто відносини з покупцями).

Вищезазначені операції необхідно забезпечити документальним підтвердженням, а саме надати письмові пояснення та копії первинних документів.

Документи, щодо отримання товару від постачальника:

  • Договір з постачальником товару/послуги/сировини (з додатками, специфікаціями);
  • Рахунки-фактури щодо сплати за придбані товари/послуги;
  • Видаткові накладні/акти виконаних робіт/послуг від постачальника (до відповідного договору);
  • Податкові накладні від постачальника, зареєстровані в ЄРПН;
  • Банківські виписки, які підтверджують сплату постачальнику за отриманий товар/послугу;
  • Текстом – опис особливостей діяльності, який дозволить краще розуміти картину, загальні відомості по підприємству, хронологічний опис подій за відповідною операцією згідно з податковою накладною;
  • Документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності);
  • Дозволи та ліцензії (якщо діяльність передбачає їх наявність).
  • Документи щодо оренди чи найму транспорту (якщо залучене транспортування має місце), а саме:
  • Договори оренди транспортних засобів (або договір на перевезення з транспортною компанією);
  • Акти наданих послуг з оренди транспорту або з перевезення;
  • Товарно-транспортні накладні щодо відповідних перевезень;
  • Банківські виписки щодо сплати за відповідні транспортні послуги або за оренду транспорту;

Копії первинних документів щодо наявних (власних чи орендованих) офісу, складу, цеху, а саме:

  • Договір оренди відповідного приміщення з додатками; якщо суборенда – додатково надати погодження на суборенду від орендодавця;
  • Акти наданих послуг з оренди приміщення;
  • Банківські виписки щодо сплати за послуги оренди;

Якщо мали місце інші договори на додаткові послуги (договори переробки давальницької сировини, договори переуступки боргу, договори субпідряду тощо) – надавати документи за аналогічною схемою (договір, первинна документація, оплата).

ДПС звертає увагу на необхідність підтвердження наявності власних або орендованих основних фондів, транспорту (чи подавалася Форма 20-ОПП, якщо ні – слід обов’язково подати). На транспортні засоби необхідно надати копії свідоцтв на їх реєстрацію, договори оренди, суборенди, акти приймання-передачі та оплату.

Копії документів щодо реалізації товару покупцю:

  • Договір з покупцем товару/послуги (з додатками, специфікаціями);
  • Відповідні сертифікати, паспорти якості, декларації виробників (якщо це передбачається видом продукції/товару);
  • Рахунки-фактури щодо сплати за реалізовані товари/послуги;
  • Видаткові накладні/акти виконаних робіт, що свідчать про отримання покупцем відповідного товару/послуги;
  • Банківські документи, що підтверджують сплату покупцем за отриманий товар/послуги.

 

ДПС зазначило, що повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, платник має право подати до контролюючого органу в електронній формі за допомогою засобів електронного зв’язку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного в податковій накладній/ розрахунку коригування.

 

Джерела:

Територіальні органи ДПС у Полтавській області

 

Залишились питання? Зв’яжіться з нами прямо зараз!

097 338 12 88, 050 340 11 17

af@audit-invest.com.ua

 

Будь в курсе первым!
Подпишитесь на рассылку и получайте
только самую полезную информацию для Вашего бизнеса!
Подписаться
Залиште свої дані, ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

Залиште свої дані, ми зв'жемся з вами найближчим часом

КиївДніпроКам'янське
Написать в
Viber