28 липня 2016 р. в офисі «Аудит-Інвест» пройшов практикум для бухгалтерів
“Авансові звіти та розрахунки з підзвітними особами”
Не малий інтерес виявили головні бухгалтери підприємств, яким важливо було дізнатись усі нюанси взаєморозрахунків з підзвітними особами. Завдяки живому спілкуванню, кожен з учасників мав можливість задати своє питання.
[foogallery id=”2226″]
УЧАСНИКАМ БУЛИ НАДАНІ ВІДПОВІДІ:
✔ по документальному оформленню:
- як встановити розмір добових?
- Яка форма наказу на відрядження?
- Чи потрібні інші документи до авансового звіту (кошторис, протокол про наміри)?
- Які обов’язкові реквізити і терміни подання авансового звіту?
✔ по нюансам взаєморозрахунків з підзвітними особами:
- які терміни повернення невикористаних коштів?
- які види порушень бувають і розміри штрафних санкцій?
- які існують готівку обмеження?
- та інші
Окрім отримання теоретичних знань слухачі потренувались на практиці!
Додатковим бонусом для слухачів стала електронна розсилка матеріалів за темою практикуму
… і звичайно ж усі отримали сертифікати!
[foogallery id=”2230″]
Ми отримали величезну кількість позитивних відгуків, що було дуже приємно для всієї команди “Аудит-Інвест”.
Велике Вам дякую!