Підсумки практикуму “Авансові звіти…”

28 липня 2016 р.  в офисі «Аудит-Інвест» пройшов практикум для бухгалтерів

“Авансові звіти та розрахунки з підзвітними особами”

 

Не малий інтерес виявили головні бухгалтери підприємств, яким важливо було дізнатись усі нюанси взаєморозрахунків з підзвітними особами. Завдяки живому спілкуванню, кожен з учасників мав можливість задати своє питання.

 

[foogallery id=”2226″]

 

УЧАСНИКАМ БУЛИ НАДАНІ ВІДПОВІДІ:

✔ по документальному оформленню:

  • як встановити розмір добових?
  • Яка форма наказу на відрядження?
  • Чи потрібні інші документи до авансового звіту (кошторис, протокол про наміри)?
  • Які обов’язкові реквізити і терміни подання авансового звіту?

✔ по нюансам взаєморозрахунків з підзвітними особами:

  • які терміни повернення невикористаних коштів?
  • які види порушень бувають і розміри штрафних санкцій?
  • які існують готівку обмеження?
  • та інші

 

Окрім отримання теоретичних знань слухачі потренувались на практиці!

 

 

 

Додатковим бонусом для слухачів стала електронна розсилка матеріалів за темою практикуму

… і звичайно ж усі отримали сертифікати!

 

[foogallery id=”2230″]

 

Ми отримали величезну кількість позитивних відгуків, що було дуже приємно для всієї команди “Аудит-Інвест”.

Велике Вам дякую! 

Будь в курсе первым!
Подпишитесь на рассылку и получайте
только самую полезную информацию для Вашего бизнеса!
Подписаться
Залиште свої дані, ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

Залиште свої дані, ми зв'жемся з вами найближчим часом

КиївДніпроКам'янське
Написать в
Viber