Бухгалтерський аутсорсинг розрахунку заробітної плати: плюси і мінуси

КОМУ ЦІКАВА ЦЯ СТАТТЯ?

Власнику, генеральному директору, головному бухгалтеру, фінансовому директору – усім, хто відповідає за фінансові показники у компанії.

ВПЕРШЕ ЧУЮ ПРО ЦЕ. ЦЕ ЩОСЬ НОВЕ?

Насправді, про необхідність зниження ризиків за рахунок передачі розрахунку зарплати на аутсорсинг компанії задумалися ще в середині минулого століття! Після Другої світової війни в США з’явилися перші провайдери, які вважають зарплату. І ця практика прижилася, тому що аутсорсери змогли забезпечити оптимальні умови для бізнесу – автоматизацію, відсутність помилок, незалежність персоналу (залежність виникає тоді, коли працівник захворів, а замінити ніким). Сьогодні кожна четверта американська компанія віддає розрахунок зарплати на аутсорсинг.


В ЧОМУ ПОЛЯГАЄ ВИГОДА?


Для власника:

  Ви не оплачуєте штрафи через помилки Ваших бухгалтерів;

  Аудиторська фірма несе перед Вами повну фінансовіу відповідальність, а що взяти з бухгалтера?

  Ви платите вийнятково за бухгалтерську послугу, яка надається завжди вчасно та Ви зовсім не хвилюєтесь щодо ведення бухгалтерії на Вашому підприємстві;

  Ви більше не витрачаєте час на пошук грамотного бухгалтера;

  Не має необхідності витрачати від 8 500 грн. на організацію робочого місця бухгалтера (оргтехніка, стіл, стул, аренда офісу).

Для головного бухгалтера:

  Ви не несете відповідальність за заробітну плату, підготовку трудових договорів, документи для перерахування податків, написання довідок для персоналу і т.д.

  У Вас з’являється більше на часу на більш важливі питання;

  Вам більше не потрібно відслідковувати та вникати у законодавство з заробітної плати.


ЦІКАВО…А ДЕ МОЖУТЬ БУТИ ПІДВОДНІ КАМЕНІ ПРИ ВИБОРІ АУТСОРСИНГОВОЇ КОМПАНІЇ?


Розкриємо 3 НАЙЧАСТІШІ ПОМИЛКИ, які допускають при виборі аутсорсингової компанії:

 

№1

«Хочу заощадити. Оберу компанію з найнижчою ціною» 

Безперечно, ціновий фактор має значення, але він не повинен розглядатися окремо від інших параметрів, таких як: досвід компанії, клієнтський портфель, кваліфікація бухгалтерів, наявність доп. сервісів і т.д. Якісний аутсорсинг не може бути дешевим, адже в штаті обслуговуючої фірми повинні працювати кваліфіковані фахівці. А низькі розцінки – запорука великих проблем для клієнта. У підсумку, найвигіднішим виявляється не найдешевший варіант.

РЕКОМЕНДУЄМО: Не соромтесь запросити розрахунок з вказанням вартості робіт кожного залученого співробітника та повного переліку процедур.

 

 

№2

«Ой… які там можуть бути ризики»

Кожен бізнес має свої нюанси. Спочатку чітко пропишіть зобов’язання сторін, а також суму компенсації за порушення положень договору.

Згідно із законом, відповідальність за правильність звітності, обліку та розрахунку зарплати несуть директор та головний бухгалтер незалежно від того, хто робить цю роботу. Відмінність лише в тому, що аутсорсер зобов’язаний за договором компенсувати шкоду, заподіяну Вам (на цей випадок у сумлінних аудиторських фірм є страхове покриття). Штатного фахівця Вам навряд чи вдасться притягнути до відповідальності.

РЕКОМЕНДУЄМО: Поцікавтеся, чи застрахована професійна відповідальність перед клієнтами? Який розмір страхового покриття в полісі аудитора?

 

 

№3

«Тут і студент впорається»

Звертаючись до аутсорсингової компанії обов’язково дізнайтеся, скільки років компанія працює на ринку, поцікавтеся кількістю клієнтів і їх відгуками. Якщо Ви випадково віддасте перевагу недосвідченому провайдеру, проект може стати невдалим, навіть якщо виконавець дуже старанний і відповідальний.

РЕКОМЕНДУЄМО: Подивіться ролик, в якому керуючий партнер аудиторської фірми «Аудит-Інвест» Ольга Єльченко розповідає про нюанси, на які слід звертати увагу при виборі аудиторської компанії.

Будь в курсе первым!
Подпишитесь на рассылку и получайте
только самую полезную информацию для Вашего бизнеса!
Подписаться
Залиште свої дані, ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

Залиште свої дані, ми зв'жемся з вами найближчим часом

КиївДніпроКам'янське
Написать в
Viber