Методичні рекомендації щодо порядку проведення перевірок платників податків

ДПСУ наказом від 04.09.2020 р. №470 затвердила «Методичні рекомендації щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної податкової служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків».  Цей наказ є внутрішнім та не підлягає опублікуванню, а рекомендації діють з 4 вересня. 

Ознайомитися з Методрекомендаціями можна тут (завантажити).

Розроблено їх відповідно до вимог ПКУ та рекомендовано для застосування посадовими (службовими) особами органів ДПС при організації, проведенні та реалізації матеріалів:

  • документальних перевірок платників податків з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС,
  • фактичних перевірок щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, дотримання роботодавцем законодавства стосовно укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

Методичні рекомендації можуть бути рекомендовані також:

– для застосування при проведенні фактичних перевірок структурними підрозділами, до функцій яких входить здійснення контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів, 

– при проведенні документальних позапланових перевірок відповідно до пп. 78.1.8 ПКУ (коли платником подано декларацію, в якій заявлено до відшкодування ПДВ, та/або з від’ємним значенням з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. гривень),

 – при організації та проведенні перевірок з питань дотримання платниками податків принципу “витягнутої руки” 

 

Методичні рекомендації складаються з двох розділів:

  1. Організація та проведення перевірок платників податків:

1.1. Координаційні робочі групи, що беруть участь в організації, проведенні та реалізації матеріалів документальних перевірок платників податків

1.2. Прийняття рішення про проведення перевірки платника податків

1.3. Оформлення направлення на проведення перевірки

1.4. Особливості організації та проведення документальних та фактичних перевірок.

1.5. Врегулювання проблемних питань під час перевірки та діяльність постійних комісій з розгляду спірних питань

1.6. Оформлення матеріалів перевірки

  1. Взаємодія між підрозділами органів ДПС під час організації, проведення та реалізації матеріалів перевірок платників податків:

2.1. Виявлення та опрацювання податкових ризиків у діяльності платників

2.2. Участь структурних підрозділів у проведенні перевірок платників податків

2.3. Оформлення податкових повідомлень-рішень, вимог і рішень щодо єдиного внеску

2.4. Оформлення протоколів про адміністративні правопорушення, проектів постанов або направлення відповідних матеріалів до судових органів

2.5. Внесення інформації до ІТС “Податковий блок” та інших інформаційних систем

2.6. Взаємодія структурних підрозділів органів ДПС під час відстеження своєчасності сплати донарахованих сум за результатами перевірок

2.7. Взаємодія підрозділів органів ДПС у разі несплати сум узгоджених грошових зобов’язань, визначених за результатами перевірок

2.8. Взаємодія підрозділів органів ДПС у разі оскарження прийнятих за результатами проведених перевірок податкових повідомлень-рішень, вимог та рішень щодо єдиного внеску в адміністративному та судовому порядку

Джерело:

https://news.dtkt.ua/law/inspections/65713

 

Залишились питання? Зв’яжіться з нами прямо зараз!

097 338 12 88, 050 340 11 17

af@audit-invest.com.ua

Be the first to know!
Subscribe to the newsletter and receive
only the most useful information for your business!
Subscribe

    Залиште свої дані, ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

      Залиште свої дані, ми зв'жемся з вами найближчим часом

      КиївДніпроКам'янське
      Написать в
      Viber