Які книги надихають Вас цієї весни? ТОП 3 книги на квітень

Ми підібрали 3 видання на квітень, які повинен прочитати кожен керівник!

 

1. БРАЙАН ТРЕЙСІ “ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ”

Чому одні люди заробляють більше ніж інші? Може у них в добі 30 годин? Або вони зовсім не сплять? Відповідь на це питання дуже проста: успішні люди вміють управляти своїм часом.

Ця книга заслуговує на увагу, тому що:

– Її автор один з найавторитетніших в світі фахівців з особистісного розвитку;

– В ній не міститься зайвої інформації, а тільки конкретні поради щодо поліпшення продуктивності;

– Вона допоможе вам впоратися з прокрастинацією і визначити свої цінності.

Якщо ви хочете підвищити ефективність своєї роботи і домогтися більш високих результатів, то без сумніву книга «Тайм-менеджмент» допоможе в досягненні ваших цілей.

 

2. РАДИСЛАВ ГАНДАПАС “КАМАСУТРА ДЛЯ ОРАТОРА”

Багатьом може здатися незвичайним і навіть шокуючою назва книги. Але вона викликана не тільки бажанням привернути увагу потенційного покупця. Два базових постулати книги цілком відповідають назві. Перший: важливо не стільки оволодіти набором прийомів впливу на публіку, скільки навчитися отримувати задоволення від власних публічних виступів, бо все, що людина робить із задоволенням, він робить успішно. І навпаки. Другий: оратор вступає з аудиторією в своєрідний «інтимний» зв’язок, в якому він виступає з позиції чоловіка (незалежно від свєї біологічної статі), а аудиторія – з позиції жінки. Значне число прикладів у книзі підтверджує право цієї аналогії на існування.

Основна увага в «Камасутрі для оратора» приділена таким питанням, як придушення заворушення, структура виступу, залучення і утримання уваги аудиторії, зоровий контакт, моторика. Книга написана для тих, хто проводить презентації, виступає на конференціях і семінарах, реалізує себе в політиці та інших сферах суспільного життя або готується зробити це в майбутньому.

Книга Радислава Гандапаса «Камасутра для оратора. Десять глав про те, як отримувати і доставляти максимальне задоволення, виступаючи публічно.

 

3. ДЖО ВІТАЛЕ “ГІПНОТИЧНІ ТЕКСТИ” – ПОСТУЛАТ ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ АФ «АУДИТ-ІНВЕСТ» 😉

Книги Джо Вітале розходяться мільйонними тиражами. Як Ви думаєте, чому? Повинно бути, автор вміє переконувати людей і впливати на них, буквально зачаровуючи, гіпнотизуючи їх мистецтвом слова. Кар’єра письменника Джо Вітале починалася з написання рекламних текстів, тому автор зі знанням справи пропонує чітку і послідовну методику написання текстів, так званий гіпнотичний лист. Використовуючи гіпнотичний стиль, можна написати рекламне оголошення, яке чарівним чином вплине на свідомість споживача, і він неодмінно зробить те, що вам від нього потрібно. Ефективність своєї методики автор підкріплює прикладами з життя відомих копірайтерів і письменників.

Книга буде цікава в першу чергу для тих, хто хоче за допомогою текстів навчитися переконувати інших.

Be the first to know!
Subscribe to the newsletter and receive
only the most useful information for your business!
Subscribe

    Залиште свої дані, ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

      Залиште свої дані, ми зв'жемся з вами найближчим часом

      КиївДніпроКам'янське
      Написать в
      Viber