Бухгалтерський супровід будівельних організацій
Якщо Ви займаєтеся будівельним бізнесом і у вас з’явилася потреба у веденні бухгалтерського обліку, сміливо звертайтеся до фахівців Аудит-Інвест!
ФАХІВЦІ АУДИТ-ІНВЕСТ ВІЗЬМУТЬ НА СЕБЕ:
- формування первинних документів та їх складання в режимі on-line;
- формування необхідних пакетів податкової чи бухгалтерської звітності.
Взявши на себе виконання важливих функцій бухгалтерської служби, Аудит-Інвест надасть сприяння Вам і Вашому будівельному бізнесу у всіх важливих питаннях ведення бізнесу, в тому числі і в питаннях здачі підготовлених документів за встановленими адресами (Київ, Дніпропетровськ).
Синхронізація баз даних обліку дозволить Замовнику отримувати найактуальнішу інформацію, пов’язану зі станом рахунків його підприємства з боку покупців або постачальників.
Таким чином, співробітники Аудит-Інвест проводять роботи з:
- ведення кадрового обліку,
- банківських питань: оформлення кредитів або депозитів, обслуговування розрахункових рахунків.
- взаємовідношення з органами контролю у питаннях здачі звітності,
- супровід будівельної компанії на зустрічах, і так само під час інших перевірок повністю покладається на представників компанії Аудит-Інвест, що значно економить Ваш час і сили.
ФУНКЦІЇ, покладені на компанію Аудит-Інвест:
- Реалізація послуг, товарів і робіт супроводжуються оформленням первинних документів в режимі on-line;
- Введення в програму обліку 1С всіх первинних документів пов’язаних з витратами підприємства (авансові звіти, акти послуг, прибуткові накладні та ін.);
- Кадровий облік і його якісне ведення;
- Аванси із заробітної плати та сама заробітна плата піддаються точному розрахунку;
- З підзвітними особами проводиться робота з ведення касових операцій і інших операцій за розрахунками;
- Видані в підзвіт суми готівкових коштів, терміни здачі готівки, а так само дотримання касового ліміту піддаються контролю;
- Ведення Клієнт-Банку;
- Валютні операції, депозити, кредити та інші банківські питання вирішуються представником компанії Аудит-Інвест;
- Звірки з контрагентами будівельної компанії з питань взаєморозрахунків;
- Операції зі списання ТМЦ, а так само робота з необоротними активами та їх введення в експлуатацію попередньо погоджені із Замовником;
- Формування ПДВ реєстрів, а так само введення податкових накладних;
- ПДВ і розрахунок податку на прибуток;
- Інші податки та збори піддаються точному розрахунку;
- Планування всіх податків;
- Звіти для зовнішніх користувачів, таких як ДПІ, органи статистики, фонди та інші, а так само здача звітності за адресами (Київ, Дніпропетровськ);
- Персоніфікований облік по кожному працівнику Замовника, а так само підготовка відомостей по ньому для Пенсійного фонду;
- Для керівництва будівельної компанії готуються управлінські звіти;
- Підготовка документів первинного характеру на випадок перевірок органів контролю;
- Перевірки контролюючих органів супроводжуються компанією Аудит-Інвест;
- Супровід по поточних питань податкового та фінансового обліку у вигляді консультації.