Ведення бухгалтерського обліку в роздрібній торгівлі

 

Ведення бухгалтерського обліку в роздрібній торгівлі

 

Якщо Ви займатесь роздрібним бізнесом, то ведення бухгалтерії стає його невід’ємною частиною. Але щоб уникнути зайвих витрат на утримання робочого місця штатного бухгалтера – надійніше і вигідніше звернутися до спеціалізованої компанії, наприклад в компанію “Аудит-Інвест”.

 


Після погодження та оформлення первинних документів з Вашою компанією ТОВ АФ “Аудит-Інвест” приймає на себе обов’язки по виконанню всіх функцій ведення бізнесу у роздрібній торгівлі та його бухгалтерії


 

Співробітники компанії ТОВ АФ “Аудит-Інвест” працюють в одній команді з Вашої бухгалтерською службою в таких містах як Київ, Дніпропетровськ або будь-якому іншому місті. Кожен виконує свій обсяг роботи на окремих робочих місцях, але всі дані відображаються в єдиній базі обліку 1С шляхом синхронізації:

 

ЗАМОВНИК ОТРИМУЄ від співпраці з компанією ТОВ “АФ Аудит-Інвест”:

  • висококваліфіковану допомогу;
  • економію часу витраченого на спілкування з органами контролю, в питаннях супроводу різних перевірок.

 

До переліку ОСНОВНИХ ФУНКЦІЙ ТОВ АФ “Аудит-Інвест” входить:

  • Акти наданих послуг, видаткові накладні та інші первинні документи, які підтверджують доходи підприємства роздрібної торгівлі, вносяться в програму обліку 1С;
  • Витратні документи підприємства, такі як акти послуг, прибуткові накладні або авансові звіти вносяться в програму 1С;
  • Введення документів підтверджуючих виробництво і пересування готової продукції. Це може бути списання матеріалів, їх переміщення по складах або калькуляції;
  • Ведення розрахунків за авансами і заробітним платам співробітникам підприємства роздрібної торгівлі;
  • Перевірка та контроль касових операцій, а так же операцій пов’язаних з розрахунками;
  • Контроль над заборгованостями, отриманими внаслідок виданих у підзвіт готівкових коштів, контроль над лімітом каси, а так само терміни здачі готівки;
  • У програму 1С вносяться дані про банківські виписки;
  • Проведення операцій узгоджених із Замовником по введенню в експлуатацію активів (необоротних), списанню ТМЦ;
  • Побудова ПДВ реєстрів, введення податкових накладних;
  • Контроль аналітичного обліку ПДВ по рахунках;
  • Розрахунок податку ПДВ, а так само податку на прибуток;
  • Контроль над нарахуваннями всіх податків і зборів;
  • Планування Податків;
  • Складання та здача за встановленими адресами (Київ, Дніпропетровськ і так далі) звітностей для зовнішніх користувачів;
  • Підготовка відомостей по працівникам Замовника до Пенсійного фонду відповідно до персоніфікованим обліком;
  • У випадках перевірок з боку контролюючих органів проводиться супровід підприємства роздрібної торгівлі;
  • Консультування та інформування співробітників компанії з питань бухгалтерського та податкового обліку.

 

ВИ ДОСІ МАЄТЕ СУМНІВИ?

ТЕЛЕФОНУЙТЕ НАМ ТА ДІЗНАЙТЕСЬ ВАРТІСТЬ АУТСОРСИНГУ ПРЯМО ЗАРАЗ!

 

ЩО ПРО НАС ГОВОРЯТЬ?


Я вдячна фахівцям «Аудит-Інвест» за кваліфіковану допомогу і за те, що вони завжди безвідмовні!
Сильні сторони АФ «Аудит-Інвест»: добре налагоджена робота команди, оперативність, відповідальність за надану інформацію, високий професіоналізм. Конфіденційність! Для нас це дуже важливо, Вам можна довірити свої дані.
За час співпраці Ви допомогли нам налагодити роботу бухгалтерської служби, розробили її структуру і функціонал. Це значно полегшує ведення обліку. А ще Ви позбавили нас від необхідності регулярного моніторингу новин та змін у законодавстві, інформацію в повному обсязі ми отримуємо в АФ «Аудит-Інвест»!

Тетяна Валентинівна Марадуда, головний бухгалтер ТОВ «Призма Україна»

>> Читати ще


 

Можливо, Вас цікавлять інші види бухгалтерського обслуговування? Тоді Вам сюди?

Дізнать більше про ТОВ АФ “Аудит-Інвест” можна тут!

 

    Залиште свої дані, ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

      Залиште свої дані, ми зв'жемся з вами найближчим часом

      КиївДніпроКам'янське
      Написать в
      Viber