В аудиторську перевірку розрахунків, пов’язаних з оплатою правці входять: на предмет проходження підприємством трудового законодавства; утримання податків, внесків, сборів; правильності нарахування співробітникам заробітної плати; грамотне ведення бухгалтерського обліку.
ЗАДАЧІ ПЕРЕВІРКИ РОЗРАХУНКІВ з оплати праці на підприємствах (Київ, Дніпропетровськ):
- Дотримання встановлених вимог трудового законодавства під час нарахування податків, а також їх утримання із заробітної плати, перевірка коректності відповідних відображень даних операцій у бухгалтерському обліку;
- Перевірка законності оформлення підприємством трудових відносин з кожним з працівників, правильності оформлення і наявності наказів, цивільно-правових договорів та трудових договорів;
- Підтвердження та перевірка обгрунтованості розрахунків утримань із зарплати та нарахувань;
- Перевірка правильності витрат по заробітній платі на собівартість продукції.
АУДИТОРСЬКА ПЕРЕВІРКА РОЗРАХУНКІВ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ ВКЛЮЧАЄ В СЕБЕ:
- Перевірка всіх кадрових документів (накази про звільнення співробітників, прийомі, зміні премій, окладів, штатний розклад, табель обліку);
- Перевірка нарахування зарплати за першу і другу половини місяця, контроль повноти сплати податків, внесків і зборів;
- Перевірка обліку часу відпусток співробітників;
- Перевірка обліку відпускних, лікарняних, перевірка документів на правильність оформлення (заяви, лікарняні листи, протоколи і т.д.);
- Перевірка розрахунку податків на суму доходу, виплаченого або нарахованого на користь податкових платників, а також сум утриманого податку по щоквартальної формою 1-ДФ;
- Перевірка звітів по сумах нарахованої зарплати раніше застрахованих осіб, а так само сум від нарахованого єдиного внеску на користь загальнообов’язкового державного соцстрахування в органах ПФУ (звіт з ЄСВ).