Успішно пройдений контроль якості АПУ
Мудрий той, хто знає не багато що, а потрібне
Мінімум рухів, максимум ефективності
Причина помилки – незнання кращого
Час діяти. Коли, якщо не зараз?
Ми допомагаємо бути успішними
Песимісти бачать перешкоду, оптимісти – можливості
Хіба може бути щось цікавіше бухгалтерії?
Команда професіоналів
Ведення бухгалтерського обліку в Дніпропетровську та Києві
Виконання всіх функцій бухгалтера або бухгалтерської служби:
від складання первинних документів в режимі on-line до підготовки та складання повного пакету фінансової та податкової звітності
Бухоблiк з подiлом повноважень
Замовник формує первинні документи. Аудиторська компанія виконує контролюючі функції: перевірка, складання звітності, супровід підприємства при перевірках контролюючих органів, консультації
Аутсорсинг розрахунку зарабiтної плати
Надаємо повний комплекс послуг з нарахування заробітної плати. Від простого розрахунку до супроводження перевірок контролюючими органами. За погодженням з Клієнтом додатково надаємо послугу кадрового документообігу.
Допомога в постановці обліку касових операцій, РРО, веденні КОРО та касових документів. Індивідуальні інструкції з ведення КОРО, пам’ятки з оформлення касових документів.
задоволених клієнтів
одного разу звернувшись, залишаються з нами
клієнтів з нами вже більше 10-ти років
щомісяця економлять керівники за рахунок аутсорсингу
Чому “Аудит-Інвест”?
Професійне вирішення питань
- оподаткування імпортних та експортних операцій з поставки/отримання послуг
- застосування Міжнародних договорів про уникнення подвійного оподаткування
- розподілу податкового кредиту при оподатковуваних і неоподатковуваних операціях
- роботи з бюджетними коштами
Акти без порушень при перевірках контролюючих органів
- ДФС, управлінь праці та соціального захисту населення
- Пенсійного фонду та всіх інших соціальних фондів
Позитивні рішення на оскарження Актів перевірок
- заперечення на Акт податкової перевірки на рівні ДПІ – анулювання Акту;
- адміністративне оскарження на рівні області – відміна податкового повідомлення-рішення у повному обсязі;
- судове оскарження судів першої інстанції та апеляції – відміна у повному обсязі
Комплексний розрахунок заробітної плати
-
підготовка первинних кадрових документів, ведення кадрового обліку, розрахунок заробітної плати для більш
ніж 1300 осіб - отримання дозволів на працевлаштування нерезидентів, формування та здача звітів в строк
Практики в супроводі підприємств різних видів діяльності
- інтернет-бізнес, рекламна діяльність, транспортно-експедиторська діяльність, сільське господарство, оптова торгівля промисловими та споживчими товарами, товарами медичного призначення, сільськогосподарської техніки та ін.
Економія
на 15-20% вартість наших послуг нижче заробітної плати штатного бухгалтера
Впевненість
не допускаємо помилок у своїй роботі, штрафи відсутні!
Захищеність
на 1 000 000 грн. застрахована професійна відповідальність в СК «АСКА»
Персональний підхід
призначаємо конкретного фахівця, який веде Ваше підприємство
Компетентність
сертифіковані фахівці, більше 20 років досвіду, система подвійного контролю
Комплексний підхід
для обслуговування в комплексі залучаються бухгалтери, сертифіковані аудитори, юристи, IT-шники
Постійність
92,6% головних бухгалтерів – жінки. АФ «Аудит-Інвест» не ходить у відпустку, на лікарняний, в декрет і т.д.
Вільний час
Ви можете викреслити бухгалтерію зі списку Ваших завдань – тепер їх вирішує АФ «Аудит-Інвест»
З чого почати?
Зателефонуйте в «Аудит-Інвест»! Наш консультант відповість на Ваші питання, також ми готові обговорити індивідуальні умови співпраці і домовитися про зустріч.
Ми відрізняємося вигідною ціновою політикою, тому пропонуємо дізнатися вартість послуг прямо зараз!
Можливо, у вас є питання?
Впевнені, у відео-консультаціях знайдете відповіді на Ваші запитання
Що необхідно для початку роботи з “Аудит-Інвест”?
Що входить у вартість бухгалтерського обслуговування?
В ООО «Аудит-Инвест» гибкая ценовая политика
Ми формуємо оптимальну ціну індивідуально для кожного нашого клієнта, максимально коректно враховуючи його цілі і фінансові можливості.
Зателефонуйте нам і переконаєтеся в цьому самі!
+38(056) 745 12 88
+38(050) 340 11 17
Виконання всіх функцій бухгалтера або бухгалтерської служби:від складання первинних документів в режимі on-line до підготовки та складання повного пакету фінансової та податкової звітності
Ваше iм`я”]
Ваш ТелефонВаш Телефон”]
ВашВаш E-mail”]
Ваш ВопросВаше питання”]
ОтправитьВiдправити”]
Так і не знайшли відповіді на Ваше питання?
Задайте питання спеціалісту прямо зараз:
Ваше iм`я”]
Ваш ТелефонВаш Телефон”]
ВашВаш E-mail”]
Ваш ВопросВаше питання”]
ОтправитьВiдправити”]
Аудиторська компанія «Аудит-Інвест» здійснює бухгалтерський супровід для організацій Києва та Дніпропетровська. Якщо ви маєте свій бізнес, то знаєте скільки сил і часу необхідно витратити на те, щоб грамотно і правильно оформити різного роду документацію і здати її в податкову. Навіть якщо ви володієте власним бухгалтерським відділом, то іноді некомпетентність співробітників може призводити до помилок, стягненням і, як результат, додатковим фінансовим витратам.
Наша компанія візьме на себе всі необхідні процеси з ведення бухгалтерського обліку. Бухгалтерія – це життєво важлива галузь в життєдіяльності вашої організації. Наша перевага полягає в досвіді – ми знаємо, як і що необхідно робити, що б ваш бізнес був успішним. Ми проведемо аутсорсинг на підприємстві, виявимо проблемні або слабкі місця вашого бухобліку і зробимо його рентабельним. Послуги, які ми надаємо для компаній, фірм та юридичних осіб завжди приводять до позитивного результату, а їх вартість порадує вас доступністю. І ви можете самі провести порівняльний аналіз витрат, які необхідні для утримання штатного бухгалтера і професіонала від «Аудит-Інвест».
Співпраця з нами дозволить вам здійснювати віддалений контроль вашого бізнесу і бухобліку та займатися іншими актуальними для себе проблемами. Співпраця з нами принесе вам задоволення і успіх.
Успішно пройдений контроль якості АПУ
Мудрий той, хто знає не багато що, а потрібне
Мінімум рухів, максимум ефективності
Причина помилки – незнання кращого
Час діяти. Коли, якщо не зараз?
Ми допомагаємо бути успішними
Песимісти бачать перешкоду, оптимісти – можливості
Хіба може бути щось цікавіше бухгалтерії?
Команда професіоналів
Ведення бухгалтерського обліку в Дніпропетровську та Києві
Виконання всіх функцій бухгалтера або бухгалтерської служби:
від складання первинних документів в режимі on-line до підготовки та складання повного пакету фінансової та податкової звітності
Бухоблiк з подiлом повноважень
Замовник формує первинні документи. Аудиторська компанія виконує контролюючі функції: перевірка, складання звітності, супровід підприємства при перевірках контролюючих органів, консультації
Аутсорсинг розрахунку зарабiтної плати
Надаємо повний комплекс послуг з нарахування заробітної плати. Від простого розрахунку до супроводження перевірок контролюючими органами. За погодженням з Клієнтом додатково надаємо послугу кадрового документообігу.
Допомога в постановці обліку касових операцій, РРО, веденні КОРО та касових документів. Індивідуальні інструкції з ведення КОРО, пам’ятки з оформлення касових документів.
задоволених клієнтів
одного разу звернувшись, залишаються з нами
клієнтів з нами вже більше 10-ти років
щомісяця економлять керівники за рахунок аутсорсингу
Чому “Аудит-Інвест”?
Професійне вирішення питань
- оподаткування імпортних та експортних операцій з поставки/отримання послуг
- застосування Міжнародних договорів про уникнення подвійного оподаткування
- розподілу податкового кредиту при оподатковуваних і неоподатковуваних операціях
- роботи з бюджетними коштами
Акти без порушень при перевірках контролюючих органів
- ДФС, управлінь праці та соціального захисту населення
- Пенсійного фонду та всіх інших соціальних фондів
Позитивні рішення на оскарження Актів перевірок
- заперечення на Акт податкової перевірки на рівні ДПІ – анулювання Акту;
- адміністративне оскарження на рівні області – відміна податкового повідомлення-рішення у повному обсязі;
- судове оскарження судів першої інстанції та апеляції – відміна у повному обсязі
Комплексний розрахунок заробітної плати
-
підготовка первинних кадрових документів, ведення кадрового обліку, розрахунок заробітної плати для більш
ніж 1300 осіб - отримання дозволів на працевлаштування нерезидентів, формування та здача звітів в строк
Практики в супроводі підприємств різних видів діяльності
- інтернет-бізнес, рекламна діяльність, транспортно-експедиторська діяльність, сільське господарство, оптова торгівля промисловими та споживчими товарами, товарами медичного призначення, сільськогосподарської техніки та ін.
Економія
на 15-20% вартість наших послуг нижче заробітної плати штатного бухгалтера
Впевненість
не допускаємо помилок у своїй роботі, штрафи відсутні!
Захищеність
на 1 000 000 грн. застрахована професійна відповідальність в СК «АСКА»
Персональний підхід
призначаємо конкретного фахівця, який веде Ваше підприємство
Компетентність
сертифіковані фахівці, більше 20 років досвіду, система подвійного контролю
Комплексний підхід
для обслуговування в комплексі залучаються бухгалтери, сертифіковані аудитори, юристи, IT-шники
Постійність
92,6% головних бухгалтерів – жінки. АФ «Аудит-Інвест» не ходить у відпустку, на лікарняний, в декрет і т.д.
Вільний час
Ви можете викреслити бухгалтерію зі списку Ваших завдань – тепер їх вирішує АФ «Аудит-Інвест»
З чого почати?
Зателефонуйте в «Аудит-Інвест»! Наш консультант відповість на Ваші питання, також ми готові обговорити індивідуальні умови співпраці і домовитися про зустріч.
Ми відрізняємося вигідною ціновою політикою, тому пропонуємо дізнатися вартість послуг прямо зараз!
Можливо, у вас є питання?
Впевнені, у відео-консультаціях знайдете відповіді на Ваші запитання
Що необхідно для початку роботи з “Аудит-Інвест”?
Що входить у вартість бухгалтерського обслуговування?
В ООО «Аудит-Инвест» гибкая ценовая политика
Ми формуємо оптимальну ціну індивідуально для кожного нашого клієнта, максимально коректно враховуючи його цілі і фінансові можливості.
Зателефонуйте нам і переконаєтеся в цьому самі!
+38(056) 745 12 88
+38(050) 340 11 17
Виконання всіх функцій бухгалтера або бухгалтерської служби:від складання первинних документів в режимі on-line до підготовки та складання повного пакету фінансової та податкової звітності
Ваше iм`я”]
Ваш ТелефонВаш Телефон”]
ВашВаш E-mail”]
Ваш ВопросВаше питання”]
ОтправитьВiдправити”]
Так і не знайшли відповіді на Ваше питання?
Задайте питання спеціалісту прямо зараз:
Ваше iм`я”]
Ваш ТелефонВаш Телефон”]
ВашВаш E-mail”]
Ваш ВопросВаше питання”]
ОтправитьВiдправити”]
Аудиторська компанія «Аудит-Інвест» здійснює бухгалтерський супровід для організацій Києва та Дніпропетровська. Якщо ви маєте свій бізнес, то знаєте скільки сил і часу необхідно витратити на те, щоб грамотно і правильно оформити різного роду документацію і здати її в податкову. Навіть якщо ви володієте власним бухгалтерським відділом, то іноді некомпетентність співробітників може призводити до помилок, стягненням і, як результат, додатковим фінансовим витратам.
Наша компанія візьме на себе всі необхідні процеси з ведення бухгалтерського обліку. Бухгалтерія – це життєво важлива галузь в життєдіяльності вашої організації. Наша перевага полягає в досвіді – ми знаємо, як і що необхідно робити, що б ваш бізнес був успішним. Ми проведемо аутсорсинг на підприємстві, виявимо проблемні або слабкі місця вашого бухобліку і зробимо його рентабельним. Послуги, які ми надаємо для компаній, фірм та юридичних осіб завжди приводять до позитивного результату, а їх вартість порадує вас доступністю. І ви можете самі провести порівняльний аналіз витрат, які необхідні для утримання штатного бухгалтера і професіонала від «Аудит-Інвест».
Співпраця з нами дозволить вам здійснювати віддалений контроль вашого бізнесу і бухобліку та займатися іншими актуальними для себе проблемами. Співпраця з нами принесе вам задоволення і успіх.