Квітневий семінар для бухгалтерів

 

Весна оновлює все навколо, і наше законодавство також! Хочете бути в курсі останніх новин в обліку та оподаткуванні? Приходьте на семінар! Це краще, швидше, надійніше, чим шукати інформацію самостійно!

Програма

1. ПИТАННЯ ОБЛІКУ:

  • Ціна договору з вітчизняним постачальником в інвалютному еквіваленті: відображення в обліку перерахунку вартості придбаних ОК і ТМЦ;
  • Електронний документооборот: статус електронного документу, порядок зберігання електронних документів, надання при перевірках. Думка юриста

2. ПОДАТОК НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ:

  • Податкова накладна:

– Кодування товарів та послуг – чергові роз’яснення ДФС;
– Як правильно заповнити табличну частину? Рекомендації податковців

  • Критерії для призупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

3. ЗАРОБІТНА ПЛАТА. ІНШІ ДОХОДИ ФІЗИЧНИХ ОСІБ:

  • Невикористання відпустки: відповідальність роботодавця.
  • Ставка податку при виплаті дивідендів НЕплатником податку на прибуток.
  • Компенсація житла робітнику підприємства – є додатковим благом?
  • Зміни в оподаткуванні майна фізичних осіб.

4. ІНШІ ЗМІНИ ЗАКОНОДАВСТВА:

  • Новий закон про “остаточне” анулювання печаток для бізнесу.
  • Зміни в порядку обліку та реєстрації платників податку. Що потрібно знати?
  • Хто заплатить штраф за невчасну оплату податку на землю, якщо податкове повідомлення-рішення так і не отримали?

 

Час і місце зустрічі

12 квiтня, 2017
Початок: 15:00
(реєстрація: з 14:30)

При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу

Бізнес-центр “Дельта Істейт”
(вхід з вул. О. Гончара, будівля “Інтерпайпу”).

м. Дніпро, вул. Пісаржевського, 1А

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ:

* для клієнтів, що знаходяться на бухгалтерському та консультаційному обслуговуванні – БЕЗКОШТОВНО. 
Для 2-го представника компанії – 229 грн.
 
** на загальних умовах – 329 грн.
 
 
До вартості включений ексклюзивний роздатковий матеріал практикума

Обов’язкова попередня реєстрація!
Кількість місць обмежена!

[popup_trigger id=”1514″ tag=”span” classes=”reg-pop”][/popup_trigger]


 
Виникли питання?
Телефонуйте:
(056)745 12 88
(097)338 12 88
(050)340 11 17
 
Юлія Плаван,
Менеджер по навчальним програмам
 

Хочете завжди бути в курсі корисних для бухгалтера заходів? Підпишіться на розсилку!













 

Весна оновлює все навколо, і наше законодавство також! Хочете бути в курсі останніх новин в обліку та оподаткуванні? Приходьте на семінар! Це краще, швидше, надійніше, чим шукати інформацію самостійно!

Програма

1. ПИТАННЯ ОБЛІКУ:

  • Ціна договору з вітчизняним постачальником в інвалютному еквіваленті: відображення в обліку перерахунку вартості придбаних ОК і ТМЦ;
  • Електронний документооборот: статус електронного документу, порядок зберігання електронних документів, надання при перевірках. Думка юриста

2. ПОДАТОК НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ:

  • Податкова накладна:

– Кодування товарів та послуг – чергові роз’яснення ДФС;
– Як правильно заповнити табличну частину? Рекомендації податковців

  • Критерії для призупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

3. ЗАРОБІТНА ПЛАТА. ІНШІ ДОХОДИ ФІЗИЧНИХ ОСІБ:

  • Невикористання відпустки: відповідальність роботодавця.
  • Ставка податку при виплаті дивідендів НЕплатником податку на прибуток.
  • Компенсація житла робітнику підприємства – є додатковим благом?
  • Зміни в оподаткуванні майна фізичних осіб.

4. ІНШІ ЗМІНИ ЗАКОНОДАВСТВА:

  • Новий закон про “остаточне” анулювання печаток для бізнесу.
  • Зміни в порядку обліку та реєстрації платників податку. Що потрібно знати?
  • Хто заплатить штраф за невчасну оплату податку на землю, якщо податкове повідомлення-рішення так і не отримали?

 

Час і місце зустрічі

12 квiтня, 2017
Початок: 15:00
(реєстрація: з 14:30)

При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу

Бізнес-центр “Дельта Істейт”
(вхід з вул. О. Гончара, будівля “Інтерпайпу”).

м. Дніпро, вул. Пісаржевського, 1А

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ:

* для клієнтів, що знаходяться на бухгалтерському та консультаційному обслуговуванні – БЕЗКОШТОВНО. 
Для 2-го представника компанії – 229 грн.
 
** на загальних умовах – 329 грн.
 
 
До вартості включений ексклюзивний роздатковий матеріал практикума

Обов’язкова попередня реєстрація!
Кількість місць обмежена!


 
Виникли питання?
Телефонуйте:
(056)745 12 88
(097)338 12 88
(050)340 11 17
 
Юлія Плаван,
Менеджер по навчальним програмам
 

Хочете завжди бути в курсі корисних для бухгалтера заходів? Підпишіться на розсилку!













 

Наші аудитори виявили найчастіші помилки, які допускають бухгалтери! І знаєте, де вони зариті? У найбільшій долі активів компанії – основних коштах!
Це не дивно, оскільки їх процес від прийняття до списання досить довгий… і часто виникають питання:
 Як правильно нарахувати амортизацію в обліку та оформити документально?
 Як потрібно проводити та відображати в обліку переоцінку та ремонт основних коштів?
• Які наслідки можуть бути по ПДВ після вибуття основних коштів?

Не пропустіть! Ми готові дати відповіді на практикумі 21 квітня!  А найголовніше – розберемо все на практичних прикладах! Приходьте!

Програма

1. Прийняття до обліку основних коштів:

  • Критерії признання у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Оцінка при первинному признанні;
  • Правила нарахування амортизації у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Документальне оформлення.

2. Особливості проведення переоцінки основних коштів:

  • Загальний підхід до проведення переоцінки: правила, періодичність, охоплення;
  • Відображення у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Документальне оформлення.

3. Поточний та капітальний ремонт основних коштів:

  • Порядок відображення витрат у бухгалтерському обліку;
  • Ремонт арендованих основних коштів;
  • Податкові нюанси з ПДВ та податку на прибуток;
  • Документальне оформлення.

4. Вибуття основних коштів:

  • Реалізація та ліквідація: бухгалтерські нюанси;
  • Наслідки з ПДВ та податку на прибуток;
  • Документальне оформлення.

Час і місце зустрічі

12 квiтня, 2017
Початок: 15:00
(реєстрація: з 14:30)

При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу

Бізнес-центр “Дельта Істейт”
(вхід з вул. О. Гончара, будівля “Інтерпайпу”).

м. Дніпро, вул. Пісаржевського, 1А

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ:

* для клієнтів Аудиторської фірми “Аудит-Інвест” – 429 грн.
 
** на загальних умовах – 529 грн.
 
 
До вартості включений ексклюзивний роздатковий матеріал практикума

Обов’язкова попередня реєстрація!
Кількість місць обмежена!


 
Виникли питання?
Телефонуйте:
(056)745 12 88
(097)338 12 88
(050)340 11 17
 
Юлія Плаван,
Менеджер по навчальним програмам
 

Хочете завжди бути в курсі корисних для бухгалтера заходів? Підпишіться на розсилку!













 

Наші аудитори виявили найчастіші помилки, які допускають бухгалтери! І знаєте, де вони зариті? У найбільшій долі активів компанії – основних коштах!
Це не дивно, оскільки їх процес від прийняття до списання досить довгий… і часто виникають питання:
 Як правильно нарахувати амортизацію в обліку та оформити документально?
 Як потрібно проводити та відображати в обліку переоцінку та ремонт основних коштів?
• Які наслідки можуть бути по ПДВ після вибуття основних коштів?

Не пропустіть! Ми готові дати відповіді на практикумі 21 квітня!  А найголовніше – розберемо все на практичних прикладах! Приходьте!

Програма

1. Прийняття до обліку основних коштів:

  • Критерії признання у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Оцінка при первинному признанні;
  • Правила нарахування амортизації у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Документальне оформлення.

2. Особливості проведення переоцінки основних коштів:

  • Загальний підхід до проведення переоцінки: правила, періодичність, охоплення;
  • Відображення у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Документальне оформлення.

3. Поточний та капітальний ремонт основних коштів:

  • Порядок відображення витрат у бухгалтерському обліку;
  • Ремонт арендованих основних коштів;
  • Податкові нюанси з ПДВ та податку на прибуток;
  • Документальне оформлення.

4. Вибуття основних коштів:

  • Реалізація та ліквідація: бухгалтерські нюанси;
  • Наслідки з ПДВ та податку на прибуток;
  • Документальне оформлення.

Час і місце зустрічі

12 квiтня, 2017
Початок: 15:00 (реєстрація: з 14:30)

При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу

Бізнес-центр “Дельта Істейт”
(вхід з вул. О. Гончара, будівля “Інтерпайпу”).

м. Дніпро, вул. Пісаржевського, 1А

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ:

* для клієнтів Аудиторської фірми “Аудит-Інвест” – 429 грн.
 
** на загальних умовах – 529 грн.
 
 
До вартості включений ексклюзивний роздатковий матеріал практикума

Обов’язкова попередня реєстрація!
Кількість місць обмежена!


 
Виникли питання?
Телефонуйте:
(056)745 12 88
(097)338 12 88
(050)340 11 17
 
Юлія Плаван,
Менеджер по навчальним програмам
 

Хочете завжди бути в курсі корисних для бухгалтера заходів? Підпишіться на розсилку!













Будь в курсе первым!
Подпишитесь на рассылку и получайте
только самую полезную информацию для Вашего бизнеса!
Подписаться

    Залиште свої дані, ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

      Залиште свої дані, ми зв'жемся з вами найближчим часом

      КиївДніпроКам'янське
      Написать в
      Viber