Формуванням первинних документів звітності готелю займається бухгалтер або фахівець Вашого підприємства (готелю). Аудит-Інвест займається виконанням всіх наступних функцій, обсяг яких обговорюється з компанією-замовником.

Працівники бухгалтерії у готельній установі та фахівці Аудит-Інвест займаються кожен своєю обліковою функцією

РЕЗУЛЬТАТ:

У підсумку, кінцевий результат введення даних і їх обробки відобразитися в загальній базі, тобто облікової базі 1С, що стане можливим завдяки синхронізації всієї інформації.

Замовник отримує в розпорядження професійну допомогу у веденні бухгалтерського обліку в готелі, завдяки великому досвіду фахівців Аудит-Інвест, які за 20 років завоювали відмінну репутацію в місті Київ та Дніпропетровськ.

ПЕРЕЛІК наданих ПОСЛУГ АУДИТ-ІНВЕСТ:

  • Введення первинних документів, які б підтверджували доходи готелю, в облікову програму 1С (накладні, акти наданих послуг);
  • Складання звітності по готовій продукції (переміщення товарів по складах, догляд прихід продуктів на склад, калькуляція);
  • Розрахунок заробітної плати та авансу для працівників готельного підприємства;
  • Перевірка всіх касових операцій, а так же операцій проводяться з підзвітними особами;
  • Контроль бронювання номерів як індивідуальне, так і групове;
  • Розміщення банківських виписок в обліковій програмі;
  • Можливість проведення операцій списання ТМЦ, робота за необоротними активами, що узгоджується з Замовником;
  • Робота з податковими накладними, формування реєстрів ПДВ;
  • Облік податку на прибуток, ПДВ
  • Контролювання за повнотою нарахування різних податків і зборів;
  • Планування податків;
  • Повний складання звітності для зовнішніх користувачів у вигляді керівництва, а так само можливість здачі їх за встановленими адресами
  • (Органи статистики, фонди та ін.);
  • Надання інформації з персоніфікованого обліку по працівниках Замовника до Пенсійного фонду;
  • Допомога готелі під час проведення перевірок контролюючих органів;
  • Можливість консультації працівників з питань бухгалтерського та податкового обліку.
Дізнайтеся вартість бухгалтерського обслуговування для Вашої компанії
Заповнити бриф
We are trusted

Дивитись більше

Reviews

Всі відгуки

The process of working on your project
1Contact Us
2Fill out the brief
3A meeting at our office
4Concluding an agreement
5Project Implementation
Contact Us
It's very simple! Call right now on tel. 097 338 12 88, 050 340 11 17, order a call back or write to us af@audit-invest.com.ua. We are already waiting for your call and are ready to advise on all issues.
Contact Specialist
Fill out the brief
You fill out a short brief. In full confidentiality mode, our specialists prepare an individual commercial offer, and they will definitely offer you several options.
Fill out brief
Meeting in our office
We are ready to arrange a meeting with our experts at a convenient time for you. Come to our office, let's get to know each other better and discuss in more detail all the conditions of the project.
Make an appointment
Conclusion of the contract
After your decision, we will draw up a contract taking into account all the features and nuances of the project.
Discuss details
Project Implementation
For the successful implementation of the project, we form a team of experts who will complete the task on time, provide relevant reports and recommendations.
Remember: we always monitor the quality of our projects and act solely in your interests!
Discuss details

Хочете дізнатися більше про інші види бухгалтерського обслуговування?
Дізнатися більше

    Залиште свої дані, ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

      Залиште свої дані, ми зв'жемся з вами найближчим часом

      КиївДніпроКам'янське
      Написать в
      Viber