Зміни законодавства за законом України №2260 в дії, або навіщо вам «Аудит-Інвест» під час воєнного стану

Извините, этот техт доступен только в “Украинский”. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

 

У кожного з нас зараз свій фронт. Хтось зі зброєю у руках боронить Батьківщину, хтось рятує життя в операційній, хтось дістає «точогонеможебути» та доставляє це на передову, хтось варить смачний борщ та годує переселенців, хтось по ЗУМу викладає математику. І всі ми робимо це задля однієї цілі. Задля Перемоги.

І хоч як би це не здавалося дивним, у бухгалтера — своя передова. Ми вміємо все. Ми — консультуємо, заспокоюємо, розраховуємо, плануємо, підбадьорюємо. І все це ми робимо для того, щоб коліщатка нашої економіки крутилися. Щоб в казну надходили податки. Щоб були кошти на забезпечення ЗСУ. Щоб тероборона побудувала ще міцнішу лінію оборони навколо міста. Щоб вчителі отримали зарплату. Щоб наша Країна жила, не дивлячись ні на що.

Враховуючи особливості нашого законодавства, роль бухгалтера ні в якому разі не можна недооцінювати. У березні були внесені зміни до податкового законодавства, що в якійсь мірі спрощували життя для бізнесу — відсутність необхідності проводити реєстрацію податкових накладних, обмеження можливості проведення перевірок, відсутність відповідальності за несвоєчасне подання звітів та дотримання строків сплати податків та інше.

Це дало змогу власникам бізнесу трохи отямитися та перебудувати роботу у нових умовах. Деякі компанії «поставили на паузу» бухгалтерський та податковий облік. Але, 27 травня було опубліковано Закон України №2260 «Про внесення змін до ПКУ та інших законів України щодо особливостей податкового контролю та адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» (далі ЗУ №2260). Той самий законопроект №7360, що був прийнятий Верховною Радою ще 12 травня.

Основні зміни, що несе в собі ЗУ №2260:

  • відновлення реєстрації податкових накладних в ЄРПН;
  • повернення строків подання звітності;
  • поновлення відповідальності щодо сплати податків;
  • відновлення камеральних та документальних перевірок податкової звітності;
  • відновлення можливості відшкодування сум ПДВ з бюджету;
  • уточнено особливості формування податкового кредиту за період з лютого по травень 2022р;
  • визначено строк для подання уточнюючих розрахунків до податкових декларацій за звітні періоди, що припадають на період дії воєнного стану, протягом якого не буде штрафів за заниження податкових зобов’язань;
  • визначено умови, за виконання яких платники податків звільняються від штрафів за порушення строків реєстрації податкових накладних, подання податкової звітності, сплати податків та зборів під час воєнного стану.

Для тих платників, що не мають можливості виконувати свої податкові зобов’язання, зберігається право виконати свої зобов’язання протягом 60 к. дн. з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей.

При цьому, Мінфін України повинен встановити Порядок підтвердження можливості чи не можливості виконання податкового обов’язку та перелік документів, що підтверджують неможливість виконання таких обов’язків.

Тепер у багатьох власників бізнесу виникає питання, як визначити «можливість» чи «неможливість» виконання податкових обов’язків, як відновити та привести до ладу бухгалтерський та податковий облік, як виконати свої обов’язки перед державою. Часу відволікати вже немає. Потрібно виконати значний обсяг роботи за достатньо короткі строки.

На допомогу прийде команда «Аудит-Інвест»:

  • ми своєчасно та якісно виконаємо роботу по відновленню бухгалтерського та податкового обліку;
  • визначимо податкові зобов’язання з податків, складемо та подамо необхідні податкові звіти;
  • сформуємо та зареєструємо податкові накладні;
  • перевіримо наявність заборгованості за податками та зборами;
  • проконсультуємо,

та зробимо багато-багато іншого, для того щоб ви займалися своїм бізнесом, підтримкою життя нашої України та допомогою нашим захисникам, а не переймалися нестабільністю законодавства, питаннями збереження даних та інформації, спілкуванням з податківцями та контролем за бухгалтером.

Детальніше про зміни за ЗУ №2260 та особливості їх застосування читайте у наших наступних матеріалах.

 

Ми не припиняємо роботу над проектами, платимо податки, консультуємо, докладаємо всіх зусиль, щоб допомогти нашій економіці, клієнтам та державі у складних обставинах. Бухгалтерське обслуговування надається в повному обсязі, наскільки це можливо на цей час.
Ми завжди з вами на зв’язку, ми готові допомогти, ми раді просто слухати, що з вами та вашими близькими все гаразд і ви в безпеці. Дзвоніть нам частіше!

 

Залишились питання? Зв’яжіться з нами прямо зараз!

 097 338 12 88, 050 340 11 17

 af@audit-invest.com.ua

Узнай первым!
Подпишитесь на рассылку и получайте
только самую полезную информацию для вашего бизнеса!
Подписаться

    Оставьте свои данные и мы свяжемся с вами в течение 5 минут

      Оставьте свои данные и мы свяжемся с вами в ближайшее время

      КиевДнепрКаменское
      Написать в
      Viber