044 338 12 88, 056 745 12 88, 097 338 12 88, 050 340 11 17
af@audit-invest.com.ua, mail@audit-invest.com.ua

Послуги повного бухгалтерського обслуговування в Києві та Дніпропетровську

ТОВ АФ Аудит-Інвест приймає на себе виконання всіх функцій бухгалтерської служби підприємства Замовника, починаючи від складання первинних документів в режимі on-line і завершуючі формуванням усього пакету фінансової та податкової звітності, поданням цієї звітності за встановленими адресами.
Шляхом синхронізації облікових баз даних, Замовник володіє актуальною інформацією про стан розрахунків з покупцями і постачальниками.
Замовник не витрачає час на ведення кадрового обліку, на взаємини з банками з питань обслуговування розрахункових рахунків, оформлення депозитів, кредитів, на взаємини з контролюючими органами з питань здачі звітності, супроводу зустрічних та інших перевірок.

 

Компанія "Аудит-Інвест" надає наступні послуги:

Функції фахівців «Аудит-Інвест»:

Професійне вирішення питань

  • формування первинних документів по реалізації товарів, робіт, послуг у режимі on-line;
  • введення первинних документів, що підтверджують витрати підприємства, в облікову програму 1С (прибуткові накладні, акти послуг, авансові звіти та ін.);
  • ведення кадрового обліку;
  • розрахунок заробітної плати та авансу по заробітній платі;
  • ведення касових операцій, операцій за розрахунками з підзвітними особами;
  • Контроль за станом заборгованості за виданими в підзвіт готівковим сумам, термінами здачі готівки, дотриманням ліміту каси;
  • ведення Клієнт-Банку;
  • робота з банками по оформленню депозитів, кредитів, валютних операцій;
  • проведення звірок взаєморозрахунків з контрагентами Замовника;
  • проведення операцій списання ТМЦ, введення в експлуатацію необоротних активів за погодженням із Замовником;
  • введення податкових накладних, формування реєстрів з ПДВ;
  • розрахунок податку на прибуток, ПДВ;
  • розрахунок і нарахування інших податків і зборів;
  • податкове планування;
  • складання звітності для зовнішніх користувачів, здача звітності за встановленими адресами (ДПІ, фонди, органи статистики та ін.);
  • підготовка відомостей персоніфікованого обліку за працівникам Замовника до Пенсійного фонду;
  • складання управлінських звітів для керівництва Замовника;
  • підготовка первинних документів у разі перевірок контролюючих органів;
  • супровід підприємства при перевірках контролюючих органів;
  • консультаційний супровід з поточних питань бухгалтерського та податкового обліку.

Хочете дізнатися вартість послуг повного бухгалтерського обслуговування для Вашого підприємства прямо зараз?

 

Мы формируем оптимальную цену индивидуально для каждого нашего клиента, максимально корректно учитывая его цели и финансовые возможности

Працівники бухгалтерської служби Замовника і фахівці ТОВ АФ «Аудит-Інвест» виконують кожен свій набір облікових функцій на своєму робочому місці, а результат відображається в єдиній обліковій базі 1С шляхом синхронізації та інформації.

Замовник отримує в користування висококваліфіковану допомогу і різносторонній досвід ТОВ АФ Аудит-Інвест, економить час на взаємини з контролюючими органами з питань здачі звітності, супроводу зустрічних та інших перевірок

Так і не знайшли відповіді на Ваше питання?

Задайте питання спеціалісту прямо зараз:











Мы осуществляем полное комплексное бухгалтерское обслуживание малого бизнеса, организаций, предприятий, юридических лиц в Киеве и Днепропетровске. Этот процесс происходит с учетом всех законодательных норм и правил, а кроме того, мы гарантируем вам полную конфиденциальность. Наши специалисты путем проведения аутсорсинга для различных компаний, фирм и любого другого вида бизнеса выявят все сферы ведения бухгалтерского учета, требующие вмешательства профессионала.

Стоимость услуги для каждого клиента рассчитывается индивидуально. Наш онлайн специалист всегда может проконсультировать вас дистанционно и ответить на все ваши вопросы. Наши цены и расценки на услуги всегда лояльны – мы заботимся об интересах наших клиентов.