044 338 12 88, 056 745 12 88, 097 338 12 88, 050 340 11 17
af@audit-invest.com.ua, mail@audit-invest.com.ua

Історії

Iсторії

Реальні бізнес-ситуації з життя наших клієнтів

ШУКАЮ НОВОГО БУХГАЛТЕРА ... І СТАРОГО ТЕЖ!

При зміні головного бухгалтера виявляється повна відсутність обліку? Чому? І що робити? ...

Після звільнення головного бухгалтера Олени керівництвом компанії було прийнято рішення перевірити стан бухгалтерського і податкового обліку. ЧОМУ? Справи передавалися новому бухгалтеру, необхідно було бачити об'єктивну картину стану підприємства.

 

ЩО МИ ЗРОБИЛИ: 

Провели перевірку податкового та бухгалтерського обліку. Були виявлені: відсутність первинних документів, невідповідність обліку даним первинних документів і, як наслідок, невірно складені декларації.

РЕЗУЛЬТАТ: 

Розроблені рекомендації щодо усунення допущених помилок, відновлений бухгалтерський і податковий облік підприємства.
 
Для уникнення подібних ситуацій надалі, компанія відмовилася від послуг бухгалтерів і перейшла на повне бухгалтерське обслуговування в компанію «Аудит-Інвест».

ПОДАТКОВИЙ АУДИТ НА БЛАГО

Бухгалтер - людина, а людині властиво помилятися...

Петро Олексійович завжди піклувався про ефективну роботу підприємства, тому коли виникла ідея перевірити роботу бухгалтерського відділу, він звернувся в «Аудит-Інвест». ЧОМУ? Тому що об'єктивно перевірити роботу може тільки незалежний фахівець.

 

ЩО МИ ЗРОБИЛИ: 

Провели податковий аудит підприємства клієнта. Були виявлені недонарахування податків до бюджету.

РЕЗУЛЬТАТ: 

Підприємство уникло значних штрафів з боку ДПІ завдяки тому, що вчасно були усунуті помилки. Розроблено рекомендації щодо раціональної організації обліку з урахуванням особливостей даного підприємства, оптимального розподілу обов'язків працівників бухгалтерської служби: виконавчих і контрольних функцій, з метою недопущення випадкових помилок надалі.

З 2009 р. «Аудит-Інвест» щорічно здійснює податковий аудит підприємства. За словами Петра Олексійовича, сума, витрачена на проведення аудиторської перевірки, завжди виправдовується.

А ВИ ЗАПЛАТИТИ ПОДАТКИ?

Податкові перевірки - звичайна справа. Однак, результат перевірки може бути абсолютно різним...

Керівник великого виробничого підприємства Світлана завжди розуміла важливість податкової перевірки. ЧОМУ? Результат такої перевірки безпосередньо залежить від правильності ведення бухгалтерського та податкового обліків, стану первинної документації.

 

ЩО МИ ЗРОБИЛИ: 

Перевірка первинних документів та їх співставлення з даними обліку. Було виявлено відсутність переконливих доказів здійснення операцій, порушення зв'язку між фактом здійснення операції і господарською діяльністю підприємства, завищення сплати податків.

РЕЗУЛЬТАТ: 

Зниження податкових платежів до бюджету за рахунок вчасно виправлених помилок у податковому та бухгалтерському обліку, уникнення штрафних санкцій з боку держорганів.

За результатами успішного співробітництва компанія Світлани перейшла на бухгалтерське обслуговування з поділом повноважень: розрахунок заробітної плати і пов'язаних з нею податків, перевірка податкової звітності до її подання до ДПІ - здійснюються «Аудит-Інвест».

ДОВІРЯЙ, АЛЕ ПЕРЕВІРЯЙ

Ви впевнені, що Ваші бухгалтери дійсно ефективно працюють і справляються зі своїми обов'язками?

Керівник великої торговельної мережі Дмитро вирішив провести реорганізацію бухгалтерського відділу, для чого були залучені фахівці «Аудит-Інвест». ЧОМУ? Його зацікавила авторська розробка аудиторської фірми - «матриця функцій» працівників бухгалтерської служби.

 

ЩО МИ ЗРОБИЛИ: 

Провели аналіз роботи бухгалтерської служби чисельністю 10 осіб. Виявлена найбільш поширена управлінсько-організаційна помилка: головний бухгалтер займався простими функціями, що не вимагають високої кваліфікації (введення банківських платежів, оформлення касових операцій, розрахунки з підзвітними особами), на шкоду своїм прямим обов'язкам: організаційній та контрольній функціям (складанням звітності, плануванням та аналізом результатів діяльності).

РЕЗУЛЬТАТ: 

Ефективний і раціональний розподіл функцій між бухгалтерами. На основі застосування «матриці функцій» розділені розпорядча, виконавча і контрольна функції з метою недопущення випадкових помилок.

Сьогодні бухгалтери торговельної мережі користуються консультаційним обслуговуванням і щомісяця відвідують семінари компанії «Аудит-Інвест».

ІНОЗЕМЦІ: ТИПОВИЙ ВИПАДОК

Стандартна вимога головного офісу іноземного підприємства - ведення бухгалтерського та податкового обліку аудиторською компанією.

Пан Шмідт, директор іноземного представництва, шукав аудиторську компанію для ведення бухгалтерського та податкового обліку. Основні вимоги: складання управлінського звіту і спілкування з аудиторами головної компанії англійською мовою, необхідність бачити зміни в законодавстві англійською мовою в он-лайн режимі, дотримання конфіденційності.

ЩО МИ ЗРОБИЛИ: 

Прийняли підприємство на повне бухгалтерське обслуговування, надали допомогу в процесі реєстрації іноземних інвестицій.

РЕЗУЛЬТАТ: 

Задовольнили всі вимоги клієнта, надали якісне бухгалтерське обслуговування.

 

*З метою конфіденційності імена персонажів змінені. Всі збіги вважати випадковими

Коментарі експертів:


Керуючий партнер ТОВ «Аудит-Інвест» Єльченко Ольга Миколаївна

Наша місія - допомогти Вам впоратися з будь-якими проблемами! Звертайтеся! Легше працювати, коли знаєш як!

 

 


Заступник директора ТОВ «Аудит-Інвест» Хіміч Людмила Вікторівна

Впізнали себе? Телефонуйте прямо зараз - ми завжди допоможемо! І робіть висновки - адже завжди легше вчитися на чужих помилках!