Звоните прямо сейчас: Київ (044) 338 12 88 Дніпропетровськ (056) 745 12 88
Бухоблік з розподіленням повноважень
ОСНОВА ВАШОЇ ВПЕВНЕНОСТІ
  •  
  • 044 338 12 88,
  • 056 745 12 88,
  • 097 338 12 88,
  • 050 340 11 17
af@audit-invest.com.ua, mail@audit-invest.com.ua

Успішно пройдений контроль якості АПУ
Компетентність - дорого? Некомпетентність - набагато дорожче
Мудрий той, хто знає не багато що, а потрібне
Любимо те, що робимо. Цінуємо тих, з ким працюємо
Мінімум рухів, максимум ефективності
Причина помилки - незнання кращого
Час діяти. Коли, якщо не зараз?
- Знаєте як зробити? Зробіть!
- Не знаєте? Звертайтеся!
Ми допомагаємо бути успішними
Песимісти бачать перешкоду, оптимісти - можливості
Не бойтесь расти медленно, бойтесь оставаться неизменными.
Хіба може бути щось цікавіше бухгалтерії?
Команда професіоналів
Відповідає критеріям для проведення обов'язкового аудиту

Бухоблік з розподіленням повноважень

Працівники бухгалтерської служби Замовника і фахівці ТОВ АФ «Аудит-Інвест» виконують кожен свій набір облікових функцій на своєму робочому місці, а результат відображається в єдиній обліковій базі 1С шляхом синхронізації та інформації.

Замовник отримує в користування висококваліфіковану допомогу і різносторонній досвід ТОВ АФ Аудит-Інвест, економить час на взаємини з контролюючими органами з питань здачі звітності, супроводу зустрічних та інших перевірок.

Компанія "Аудит-Інвест" надає наступні послуги:

 

 

Цікавить бухгалтерський та податковий консалтинг? Обирайте індивідуальний пакет консультаційного обслуговування!

 

 

Бухгалтерський облік з поділом повноважень - розподіл функцій:

Функції фахівців «Аудит-Інвест»:
  • перевірка правильності введення первинних документів в облікову програму 1С
  • розрахунок заробітної плати та авансу по заробітній платі;
  • перевірка касових операцій, операцій за розрахунками з підзвітними особами;
  • контроль за станом заборгованості за виданими в підзвіт готівковим сумам, термінами здачі готівки, дотриманням ліміту каси;
  • рознесення банківських виписок в обліковій програмі 1С;
  • проведення операцій списання ТМЦ, введення в експлуатацію необоротних активів за погодженням із Замовником;
  • введення податкових накладних, формування реєстрів з ПДВ;
  • контроль "першої події" з ПДВ (аналітичний облік по рахунках урахування ПДВ);
  • розрахунок податку на прибуток, ПДВ;
  • контроль за повнотою нарахування інших податків і зборів;
  • податкове планування;
  • складання звітності для зовнішніх користувачів, здача звітності за встановленими адресами (ДПІ, фонди, органи статистики та ін.);
  • підготовка відомостей персоніфікованого обліку за працівникам Замовника до Пенсійного фонду;
  • супровід підприємства при перевірках контролюючих органів;
  • консультаційний супровід з поточних питань бухгалтерського та податкового обліку.
Функції замовника:
  • введення первинних документів, що підтверджують доходи і витрати підприємства, в облікову програму 1С (видаткові та прибуткові накладні, акти наданих послуг, авансові звіти та ін.);
  • введення первинних документів з виробництва готової продукції (переміщення матеріалів по складах, списання матеріалів у виробництво, калькуляції);
  • Хочете дізнатися вартість послуг повного бухгалтерського обслуговування для Вашого підприємства прямо зараз? Мы формируем оптимальную цену индивидуально для каждого нашего клиента, максимально корректно учитывая его цели и финансовые возможности
Працівники бухгалтерської служби Замовника і фахівці ТОВ АФ «Аудит-Інвест» виконують кожен свій набір облікових функцій на своєму робочому місці, а результат відображається в єдиній обліковій базі 1С шляхом синхронізації та інформації.

Замовник отримує в користування висококваліфіковану допомогу і різносторонній досвід ТОВ АФ Аудит-Інвест, економить час на взаємини з контролюючими органами з питань здачі звітності, супроводу зустрічних та інших перевірок
Так і не знайшли відповіді на Ваше питання?
Задайте питання спеціалісту прямо зараз:

Яндекс.Метрика