044 338 12 88, 056 745 12 88, 097 338 12 88, 050 340 11 17
af@audit-invest.com.ua, mail@audit-invest.com.ua

Бухоблік з розподіленням повноважень

Працівники бухгалтерської служби Замовника і фахівці ТОВ АФ «Аудит-Інвест» виконують кожен свій набір облікових функцій на своєму робочому місці, а результат відображається в єдиній обліковій базі 1С шляхом синхронізації та інформації.

Замовник отримує в користування висококваліфіковану допомогу і різносторонній досвід ТОВ АФ Аудит-Інвест, економить час на взаємини з контролюючими органами з питань здачі звітності, супроводу зустрічних та інших перевірок.

Компанія "Аудит-Інвест" надає наступні послуги:

Функції фахівців «Аудит-Інвест»:

  • перевірка правильності введення первинних документів в облікову програму 1С
  • розрахунок заробітної плати та авансу по заробітній платі;
  • перевірка касових операцій, операцій за розрахунками з підзвітними особами;
  • контроль за станом заборгованості за виданими в підзвіт готівковим сумам, термінами здачі готівки, дотриманням ліміту каси;
  • рознесення банківських виписок в обліковій програмі 1С;
  • проведення операцій списання ТМЦ, введення в експлуатацію необоротних активів за погодженням із Замовником;
  • введення податкових накладних, формування реєстрів з ПДВ;
  • контроль "першої події" з ПДВ (аналітичний облік по рахунках урахування ПДВ);
  • розрахунок податку на прибуток, ПДВ;
  • контроль за повнотою нарахування інших податків і зборів;
  • податкове планування;
  • складання звітності для зовнішніх користувачів, здача звітності за встановленими адресами (ДПІ, фонди, органи статистики та ін.);
  • підготовка відомостей персоніфікованого обліку за працівникам Замовника до Пенсійного фонду;
  • супровід підприємства при перевірках контролюючих органів;
  • консультаційний супровід з поточних питань бухгалтерського та податкового обліку.

Функції замовника:

  • введення первинних документів, що підтверджують доходи і витрати підприємства, в облікову програму 1С (видаткові та прибуткові накладні, акти наданих послуг, авансові звіти та ін.);
  • введення первинних документів з виробництва готової продукції (переміщення матеріалів по складах, списання матеріалів у виробництво, калькуляції);

Хочете дізнатися вартість послуг повного бухгалтерського обслуговування для Вашого підприємства прямо зараз?

Мы формируем оптимальную цену индивидуально для каждого нашего клиента, максимально корректно учитывая его цели и финансовые возможности

ДІЗНАЙТЕСЬ ВАРТІСТЬ

Працівники бухгалтерської служби Замовника і фахівці ТОВ АФ «Аудит-Інвест» виконують кожен свій набір облікових функцій на своєму робочому місці, а результат відображається в єдиній обліковій базі 1С шляхом синхронізації та інформації.

Замовник отримує в користування висококваліфіковану допомогу і різносторонній досвід ТОВ АФ Аудит-Інвест, економить час на взаємини з контролюючими органами з питань здачі звітності, супроводу зустрічних та інших перевірок

Так і не знайшли відповіді на Ваше питання?

Задайте питання спеціалісту прямо зараз: