044 338 12 88, 056 745 12 88, 097 338 12 88, 050 340 11 17
af@audit-invest.com.ua, mail@audit-invest.com.ua

ПОСТАНОВКА ОБЛІКУ В ШКОЛІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

ПОСТАНОВКА ОБЛІКУ В ШКОЛІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

 

Якщо Ви бажаєте максимально ефективно організувати роботу Вашої бухгалтерії відповідно законодавства, мінімізувати тимчасові витрати на обробку первинної документації, отримувати достовірні фінансові звіти, то хочемо представити Вам досить популярну послугу – постановку обліку!

 

     КОЛИ НЕОБХІДНА ПОСТАНОВКА ОБЛІКУ?

  • Ви тільки відкриваєте першу школу іноземної мови
  • Ваш бізнес-проект виростає за кордони однієї школи у дві та більше, з’являються філіали та ціла мережа
  • Ви змінюєте форму власності, режим оподаткування або проводите реорганізацію у школі
  • Облік ведеться з серйозними помилками та необхідно все виправити

 

 

ДО КОГО ЗВЕРТАТИСЬ?

Фахівці АФ “Аудит-Інвест” проаналізують структуру, напрямки, спеціфіку діяльності Вашого підприємства, Ваш документообіг. Виходячи з особливостей діяльності Вашої школи, розроблять та допоможуть впровадити ефективну облікову політику, яка буде повністю відповідати вимогам діючого законодавства.

 

 

ЯК БУДЕ БІДБУВАТИСЬ ПОСТАНОВКА ОБЛІКУ?

Робота буде розбита на 2 етапи…

 

 

 

 

СТВОРЕННЯ (ПОСТАНОВКА) СИСТЕМИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО, ПОДАТКОВОГО ТА УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ


 

Пропонуємий об’єм послуг буде включати:

  • проведення інвентаризації існуючих активів;
  • розробку системи документообігу, включаючи розробку реєстрів податкового та бухгалтерського обліку;
  • складання внутрішніх регламентуючих документів;
  • розробку системи узгодженого обліку в підрозділах;
  • складання посадовиз інструкції та положень, штатного розкладу;
  • розробку шаблонів документів з обліку кадрів;
  • розробка системи оформлення трудових відносин (договору ЦПХ);
  • розробку шаблонів оформлення первинних документів;
  • налаштування роботи облікової програми для автоматизації обліку на підприємстві.

 

 

КОНСУЛЬТАЦІЙНИЙ СУПРОВІД ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ОБЛІКУ (після прийняття на роботу бухгалтера)


 

*Послуги організації обліку можливі як у комплексному підході, так і за окремими напрямками.

 

 

Робіть Вашу роботу ефективною разом з АФ “Аудит-Інвест”!

Телефонуйте: 044 338 12 88, 056 745 12 88, 097 338 12 88, 050 340 11 17

Або надсилайте листа: af@audit-invest.com.ua

 

 

 

ТАКОЖ ВАМ МОЖУТЬ БУТИ КОРИСНІ ПОСЛУГИ:

 

ТЕСТУВАННЯ КАНДИДАТІВ НА ПОСАДУ БУХГАЛТЕРА / ГОЛОВНОГО БУХГАЛТЕРА

Наши услуги будут включать: Наші послуги будуть включати:

  • Анкетування кандидата;
  • Тестування професійних знань;
  • Проведення співбесіди аудитором.

РЕЗУЛЬТАТ: Ви отримуєте інформацію у вигляді порівняльного аналізу кандидатів за параметрами: досвід роботи, вміння керувати колективом, теоретичні знання (результат тестів), облікові знання (знання облікових записів), робота в 1С та M.E.Doc, грамотність.

 

>> Читати детальніше

 

 

 

ПОВНЕ БУХГАЛТЕРСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Виконання усіх функцій бухгалтерської служби візьме на себе АФ “Аудит-Інвест”, починаючи з складання первинних документів у режимі online та завершуючи формування усього пакету фінансової та податкової звітності, здачею цієї звітності за встановленими адресами.

 

Для Вас вигідний аутсорсинг тому що:

  • не потрібно обладнувати робочі місця, нести витрати на оплату праці, лікарняних, семінарів для бухгалтера тощо;
  • податковики з перевіркою будуть приходити до офісу АФ “Аудит-Інвест”;
    Ваша бухгалтерія буде вестись сертифікованими аудиторами, бухгалтерами вищої категорії. Ми дотримуємося принципу подвійного контролю, що знижує ймовірність помилки до нуля.
  • Ваші співробітники не будуть в курсі “цифр бухгалтерії”, в нас діє принцип конфіденційності;
  • у випадку помилок наша діяльність перед Вами застрахована на 1 000 000 грн.;
  • Вас не буде хвилювати графік бухгалтера, його вихід у відпустку, декрет, на лікарняний.

>> Читати детальніше

 

БУХГАЛТЕРСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ З ДІЛЕННЯМ ПОВНОВАЖЕНЬ

Віддайте деякий набір “ризикових” облікових функцій на аутсорсинг. Ви отримаєте висококваліфіковану допомогу та різносторонній досвід і тим самим значно знизите ризики. Найголовніше, що взаємовідносини з контролюючими органами з питань здачі звітності, супровід зустрічних та інших перевірок візьме на себе АФ “Аудит-Інвест”!

 

Яку частину обліку можна віддати на аутсорсинг?

  • розрахунок заробітної плати та авансу з заробітної плати;
  • рознесення банківських виписок в обліковій програмі 1С;
  • проведення операцій списання ТМЦ, введення до експлуатації необоротних активів;
  • введення податкових накладних, формування реєстрів з ПДВ;
  • розрахунок податку на прибуток, ПДВ;
  • податкове планування;
  • складання звітності для зовнішніх користувачів, здача звітності за встановленими адресами (ДПІ, фонди, органи статистики та інше);
  • та інше.

 

>>Читати детальніше

 

 

 

Усі питання, що Вас цікавлять, Ви маєте можливість задати нашим фахівцям!

Телефонуйте: 044 338 12 88, 056 745 12 88, 097 338 12 88, 050 340 11 17

Або надсилайте листа: af@audit-invest.com.ua