044 338 12 88, 056 745 12 88, 097 338 12 88, 050 340 11 17
af@audit-invest.com.ua, mail@audit-invest.com.ua

Аутсорсинг розрахунку заробітної плати

Як досягти приросту прибутку в 18 %, лише передавши на аутсорсинг розрахунок заробітної плати?

 

Дослідження показують, що организації, які самі займаються розрахунком заробітної плати

втрачають до 18 % можливого прибутку. А великі українські компанії – до 25 %!

 

НАВІЩО ВІДДАВАТИ РОЗРАХУНОК ЗАРОБОТНОЇ ПЛАТИ НА НА АУТСОРСИНГ В АФ “АУДИТ-ІНВЕСТ”:

  • Ви не сплачуєте штрафи через помилки Ваших бухгалтерів, всю відповідальність за ведення бухгалтерії на себе бере «Аудит-Інвест»
  • Ви платите виключно за бухгалтерську послугу, яка надається завжди вчасно, і Ви взагалі не турбуєтесь про ведення бухгалтерії на Вашому підприємстві
  • Ви більше не витрачаєте час на пошук грамотного бухгалтера
  • Немає необхідності витрачати від 8 500 грн. на організацію робочого місця бухгалтера (оргтехніка, стіл, стілець, оренда офісу)

 


ВСІ ПИТАННЯ, ПОВ’ЯЗАНІ З РОЗРАХУНКОМ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ ВИРІШУЄ «АУДИТ-ІНВЕСТ»


 

МЫ ГАРАНТУЄМО ВАМ:

  • якість виконуваної роботи і відсутність помилок, а значить – уникнення штрафів;
  • своєчасний розрахунок і подання зітності;
  • повну конфіденційність.

 

ВАШ РЕЗУЛЬТАТ:

Більше часу для концентрації на важливих завданнях, які принесуть користь Вашому бізнесу, ажде тепер Ваша бухгалтерія на аусторсингу в «Аудит-Інвест»

 

ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ АУТСОРСИНГУ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ ВІД “АУДИТ-ІНВЕСТ”:

  • розрахунок заробітної плати персоналу, розрахунок податків, зборів з заробітної плати;
  • розрахунок винагород за договорами цивільно-правового характеру;
  • розрахунок оплати за листками тимчасової непрацездатності, відпусток, компенсацій та інших виплат;
  • розрахунок додаткових виплат персоналу, обумовлених трудовим договором;
  • формування розрахункових листків, довідок по заробітній платі;
  • складання бухгалтерських довідок за розрахунком середньої заробітної плати для оплаты різних видів лікарняних, декретних та інших виплат;
  • формування розрахунково-платіжних відомостей;
  • складання платіжних документів: з виплати винагород за договорами ЦПХ, а також для сплати податків, внесків, зборів;
  • складання управлінської звітності по заробітній платі, інших доходах, податках та внесках (узгоджується додатково);
  • складання та надання звітності по заробітній платі (ЄСВ, 1-ДФ, статистична звітність, звітність до соціальних фондів та інші виплати);
  • регулярне повідомлення про всі зміни у чинному законодавстві;
  • представлення інтересів замовника в період планових перевірок контролюючими органами по роботі, виконаній «Аудит-Інвест».

 

 

ВИ ВСЕ ЩЕ МАЄТЕ СУМНІВИ?

НАМ І ДІЗНАЙТЕСЯ ВАРТІСТЬ АУТСОРСИНГУ ПРЯМО ЗАРАЗ!

ЩО ПРО НАС ГОВОРЯТЬ?

З початку співпраці з АФ «Аудит-Інвест» бухгалтерія перестала бути для нас дамокловим мечем і карою господньої. Ми дуже високо оцінюємо рівень компетентності співробітників АФ. За 4 роки роботи нам не довелося особисто вирішувати проблеми з податковою і бухгалтеріями контрагентів, всі наші проблеми вирішили фахівці АФ «Аудит-Інвест».

Сильними сторонами Аудит-Інвест є:

а) Добре організована спеціалізація персоналу, що дозволяє оперативно реагувати на зміни податкового законодавства. Крім закріпленого за нами бухгалтера, в штаті підприємства є зарплатний відділ, юрист, досвідчені аудитори, швидко і комфортно «розрулювати» будь-яку проблему.

Б) Вартість послуг: цілий відділ по ціні головбуха з помічником. Прозорий прейскурант. Знижки!

В) Організація регулярних змістовних семінарів – для клієнтів безкоштовно.

Тепер я можу зосередитися на бізнесі, а не думати про бухгалтерію.

Штатний бухгалтер? Ні, на нашу думку окремий бухгалтер окремого підприємства не володіє кругозором і знаннями цілої аудиторської фірми!

 

Володимир Володимирович Губенко, директор ТОВ «ТЕК БЛІЦ-ТРАНЗИТ»

>> Читати ще



Ще більше цікавих заміток Ви знайдете у БЛОЗІ! ЧИТАЙТЕ ПРЯМО ЗАРАЗ!

ЧИТАТИ БЛОГ