Повний бухгалтерський супровід продуктових магазинів

Після того, як Ви прийшли на обслуговування в Аудит-Інвест, вся відповідальність за ведення бухгалтерського обліку покладається на наше підприємство.

Ми виконуємо певний ряд функцій, обсяг яких узгоджується з компанією-замовником.

СПІВПРАЦЮЮЧИ З АУДИТ-ІНВЕСТ ВИ ОТРИМУЄТЕ:

  • Щомісячні перевірки первинних документів професіоналами Аудит-Інвест
  • Ряд процедур з перевірки облікових операцій
  • Звітність, складену після усунення всіх можливих помилок в ході ретельної перевірки.
  • У Ваш магазин, незалежно від його географічного розташування, направляється незалежний контролер, який покликаний економити Ваш час за рахунок того, що сам контактує з усіма контролюючими органам, і супроводжує всі зустрічі і перевірки.

ПЕРЕЛІК ФУНКЦІЙ, які виконуються співробітником компанії Аудит-Інвест:

  • Перевіряє відповідність первинних документів про доходи в програмі обліку 1С, а так само їх наявність і правильність оформлення;
  • Перевіряє витратні первинні документи;
  • Проводить розрахунок податків і зборів, заробітної плати та інших фінансових розрахунків з подальшою перевіркою
  • Виробляє роботи з підзвітними особами для перевірки касових операцій, а так же операцій за розрахунками;
  • Рознесення банківських виписок;
  • Усі документи, пов’язані з операціями списання ТМЦ піддаються перевіркам, так само проводиться контроль над введенням необоротних активів в експлуатацію. У ході робіт виявляються наявні в документах помилки, проводиться їх виправлення і занесення отриманих даних в програму 1С;
  • Рахунки ПДВ, а саме “перша подія”, тобто аналітичний облік, піддається контролю представника компанії Аудит-Інвест;
  • Перевіряє податкові накладні, реєстр всіх накладних як отриманих, так і виданих на дотримання державних норм і правил;
  • Розраховує податок ПДВ і на прибуток;
  • Спеціалістом контролюється повнота нарахування зборів та інших податків;
  • Виробляє складання звітів для зовнішніх користувачів, таких як ДПІ, органи статистики або фонди, а так само проводиться здача підготовлених звітів за адресами, встановленим раніше (Київ, Дніпропетровськ);
  • Контролює персоніфікований облік співробітників продуктового магазину для Пенсійного фонду;
  • Супроводжує Ваш магазин під час перевірок органів контролю;
  • Надає консультаційну підтримку в питаннях бухгалтерського і податкового обліку.
Дізнайтеся вартість бухгалтерського обслуговування для Вашої компанії
Заповнити бриф
Нам довіряють

Дивитись більше

Відгуки

Всі відгуки

Процес роботи над вашим проектом
1Зв’яжіться з нами
2Заповніть бриф
3Зустріч у нашому офісі
4Укладення договору
5Реалізація проекту
Зв’яжіться з нами
Це дуже просто! Телефонуйте прямо зараз за тел. 097 338 12 88, 050 340 11 17, замовте зворотний дзвінок або напишіть нам af@audit-invest.com.ua. Ми вже чекаємо на ваш дзвінок і готові проконсультувати з усіх питань.
Зв’язатися зі спеціалістом
Заповнити бриф
Ви заповнюєте короткий бриф. У режимі повної конфіденційності наші фахівці готують індивідуальну комерційну пропозицію, і вони обов’язково запропонують вам кілька варіантів.
Заповнити бриф
Зустріч у нашому офісі
Ми готові організувати зустріч з нашими фахівцями у зручний для вас час. Приходьте до нас в офіс, давайте ближче познайомимося та обговоримо більш детально всі умови проекту.
Призначте зустріч
Укладення договору
Після вашого рішення ми складемо договір з урахуванням всіх особливостей і нюансів проекту.
Обговоріть деталі
Реалізація проекту
Для успішної реалізації проекту ми формуємо команду експертів, які вчасно виконають завдання, нададуть відповідні звіти та рекомендації.
Пам’ятайте: ми завжди стежимо за якістю наших проектів і діємо виключно у ваших інтересах!
Обговоріть деталі

Хочете дізнатися більше про інші види бухгалтерського обслуговування?
Дізнатися більше

    Залиште свої дані, ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

      Залиште свої дані, ми зв'жемся з вами найближчим часом

      КиївДніпроКам'янське
      Написать в
      Viber