Повний бухгалтерський супровід продуктових магазинів
Після того, як Ви прийшли на обслуговування в Аудит-Інвест, вся відповідальність за ведення бухгалтерського обліку покладається на наше підприємство.
Ми виконуємо певний ряд функцій, обсяг яких узгоджується з компанією-замовником.
СПІВПРАЦЮЮЧИ З АУДИТ-ІНВЕСТ ВИ ОТРИМУЄТЕ:
- Щомісячні перевірки первинних документів професіоналами Аудит-Інвест
- Ряд процедур з перевірки облікових операцій
- Звітність, складену після усунення всіх можливих помилок в ході ретельної перевірки.
- У Ваш магазин, незалежно від його географічного розташування, направляється незалежний контролер, який покликаний економити Ваш час за рахунок того, що сам контактує з усіма контролюючими органам, і супроводжує всі зустрічі і перевірки.
ПЕРЕЛІК ФУНКЦІЙ, які виконуються співробітником компанії Аудит-Інвест:
- Перевіряє відповідність первинних документів про доходи в програмі обліку 1С, а так само їх наявність і правильність оформлення;
- Перевіряє витратні первинні документи;
- Проводить розрахунок податків і зборів, заробітної плати та інших фінансових розрахунків з подальшою перевіркою
- Виробляє роботи з підзвітними особами для перевірки касових операцій, а так же операцій за розрахунками;
- Рознесення банківських виписок;
- Усі документи, пов’язані з операціями списання ТМЦ піддаються перевіркам, так само проводиться контроль над введенням необоротних активів в експлуатацію. У ході робіт виявляються наявні в документах помилки, проводиться їх виправлення і занесення отриманих даних в програму 1С;
- Рахунки ПДВ, а саме “перша подія”, тобто аналітичний облік, піддається контролю представника компанії Аудит-Інвест;
- Перевіряє податкові накладні, реєстр всіх накладних як отриманих, так і виданих на дотримання державних норм і правил;
- Розраховує податок ПДВ і на прибуток;
- Спеціалістом контролюється повнота нарахування зборів та інших податків;
- Виробляє складання звітів для зовнішніх користувачів, таких як ДПІ, органи статистики або фонди, а так само проводиться здача підготовлених звітів за адресами, встановленим раніше (Київ, Дніпропетровськ);
- Контролює персоніфікований облік співробітників продуктового магазину для Пенсійного фонду;
- Супроводжує Ваш магазин під час перевірок органів контролю;
- Надає консультаційну підтримку в питаннях бухгалтерського і податкового обліку.