Практикум: Основні кошти

 

Наші аудитори виявили найчастіші помилки, які допускають бухгалтери! І знаєте, де вони зариті? У найбільшій долі активів компанії – основних коштах!
Це не дивно, оскільки їх процес від прийняття до списання досить довгий… і часто виникають питання:
 Як правильно нарахувати амортизацію в обліку та оформити документально?
 Як потрібно проводити та відображати в обліку переоцінку та ремонт основних коштів?
• Які наслідки можуть бути по ПДВ після вибуття основних коштів?

Не пропустіть! Ми готові дати відповіді на практикумі 21 квітня!  А найголовніше – розберемо все на практичних прикладах! Приходьте!

Програма

1. Прийняття до обліку основних коштів:

  • Критерії признання у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Оцінка при первинному признанні;
  • Правила нарахування амортизації у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Документальне оформлення.

2. Особливості проведення переоцінки основних коштів:

  • Загальний підхід до проведення переоцінки: правила, періодичність, охоплення;
  • Відображення у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Документальне оформлення.

3. Поточний та капітальний ремонт основних коштів:

  • Порядок відображення витрат у бухгалтерському обліку;
  • Ремонт арендованих основних коштів;
  • Податкові нюанси з ПДВ та податку на прибуток;
  • Документальне оформлення.

4. Вибуття основних коштів:

  • Реалізація та ліквідація: бухгалтерські нюанси;
  • Наслідки з ПДВ та податку на прибуток;
  • Документальне оформлення.

Час і місце зустрічі

21 квiтня, 2017
Початок: 14:30

При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу

Офіс Аудиторської фірми
“Аудит-Інвест”

м. Дніпро, вул. Короленко, 15

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ:

* для клієнтів Аудиторської фірми “Аудит-Інвест” – 429 грн.
 
** на загальних умовах – 529 грн.
 
 
До вартості включений ексклюзивний роздатковий матеріал практикума

Обов’язкова попередня реєстрація!
Кількість місць обмежена!

[popup_trigger id=”1514″ tag=”span” classes=”reg-pop”][/popup_trigger]


 
Виникли питання?
Телефонуйте:
(056)745 12 88
(097)338 12 88
(050)340 11 17
 
Юлія Плаван,
Менеджер по навчальним програмам
 

Хочете завжди бути в курсі корисних для бухгалтера заходів? Підпишіться на розсилку!













 

Наші аудитори виявили найчастіші помилки, які допускають бухгалтери! І знаєте, де вони зариті? У найбільшій долі активів компанії – основних коштах!
Це не дивно, оскільки їх процес від прийняття до списання досить довгий… і часто виникають питання:
 Як правильно нарахувати амортизацію в обліку та оформити документально?
 Як потрібно проводити та відображати в обліку переоцінку та ремонт основних коштів?
• Які наслідки можуть бути по ПДВ після вибуття основних коштів?

Не пропустіть! Ми готові дати відповіді на практикумі 21 квітня!  А найголовніше – розберемо все на практичних прикладах! Приходьте!

Програма

1. Прийняття до обліку основних коштів:

  • Критерії признання у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Оцінка при первинному признанні;
  • Правила нарахування амортизації у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Документальне оформлення.

2. Особливості проведення переоцінки основних коштів:

  • Загальний підхід до проведення переоцінки: правила, періодичність, охоплення;
  • Відображення у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Документальне оформлення.

3. Поточний та капітальний ремонт основних коштів:

  • Порядок відображення витрат у бухгалтерському обліку;
  • Ремонт арендованих основних коштів;
  • Податкові нюанси з ПДВ та податку на прибуток;
  • Документальне оформлення.

4. Вибуття основних коштів:

  • Реалізація та ліквідація: бухгалтерські нюанси;
  • Наслідки з ПДВ та податку на прибуток;
  • Документальне оформлення.

Час і місце зустрічі

21 квiтня, 2017
Початок: 14:30

При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу

Офіс Аудиторської фірми “Аудит-Інвест”

м. Дніпро, вул. Короленко, 15

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ:

* для клієнтів Аудиторської фірми “Аудит-Інвест” – 429 грн.
 
** на загальних умовах – 529 грн.
 
 
До вартості включений ексклюзивний роздатковий матеріал практикума

Обов’язкова попередня реєстрація!
Кількість місць обмежена!

Всі новини

Як це було минулого разу?

Електронний документооберт. Думка юриста.


 
Виникли питання?
Телефонуйте:
(056)745 12 88
(097)338 12 88
(050)340 11 17
 
Юлія Плаван,
Менеджер по навчальним програмам
 

Хочете завжди бути в курсі корисних для бухгалтера заходів? Підпишіться на розсилку!













 

 

Наші аудитори виявили найчастіші помилки, які допускають бухгалтери! І знаєте, де вони зариті? У найбільшій долі активів компанії – основних коштах!
Це не дивно, оскільки їх процес від прийняття до списання досить довгий… і часто виникають питання:
 Як правильно нарахувати амортизацію в обліку та оформити документально?
 Як потрібно проводити та відображати в обліку переоцінку та ремонт основних коштів?
• Які наслідки можуть бути по ПДВ після вибуття основних коштів?

Не пропустіть! Ми готові дати відповіді на практикумі 21 квітня!  А найголовніше – розберемо все на практичних прикладах! Приходьте!

Програма

 

1. Прийняття до обліку основних коштів:

  • Критерії признання у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Оцінка при первинному признанні;
  • Правила нарахування амортизації у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Документальне оформлення.

2. Особливості проведення переоцінки основних коштів:

  • Загальний підхід до проведення переоцінки: правила, періодичність, охоплення;
  • Відображення у бухгалтерському та податковому обліку;
  • Документальне оформлення.

3. Поточний та капітальний ремонт основних коштів:

  • Порядок відображення витрат у бухгалтерському обліку;
  • Ремонт арендованих основних коштів;
  • Податкові нюанси з ПДВ та податку на прибуток;
  • Документальне оформлення.

4. Вибуття основних коштів:

  • Реалізація та ліквідація: бухгалтерські нюанси;
  • Наслідки з ПДВ та податку на прибуток;
  • Документальне оформлення.

Час і місце зустрічі

 

21 квiтня, 2017
Початок: 14:30

При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу

 

Офіс Аудиторської фірми “Аудит-Інвест”

м. Дніпро, вул. Короленко, 15

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ:

 

* для клієнтів Аудиторської фірми “Аудит-Інвест” – 429 грн.

** на загальних умовах – 529 грн.

До вартості включений ексклюзивний роздатковий матеріал практикума

 

 

Обов’язкова попередня реєстрація!
Кількість місць обмежена!

 

Всі новини

Як це було минулого разу?

Електронний документооберт. Думка юриста.

 

Виникли питання?
Телефонуйте:
(056)745 12 88
(097)338 12 88
(050)340 11 17

Юлія Плаван,
Менеджер по навчальним програмам

 

Хочете завжди бути в курсі корисних для бухгалтера заходів? Підпишіться на розсилку!












Дізнайтеся першим!
Підпишіться на розсилку і отримуйте
тільки найкориснішу інформацію для вашого бізнесу!
Підписатися

    Залиште свої дані, ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

      Залиште свої дані, ми зв'жемся з вами найближчим часом

      КиївДніпроКам'янське
      Написать в
      Viber