Наші аудитори виявили найчастіші помилки, які допускають бухгалтери! І знаєте, де вони зариті? У найбільшій долі активів компанії – основних коштах!
Це не дивно, оскільки їх процес від прийняття до списання досить довгий… і часто виникають питання:
• Як правильно нарахувати амортизацію в обліку та оформити документально?
• Як потрібно проводити та відображати в обліку переоцінку та ремонт основних коштів?
• Які наслідки можуть бути по ПДВ після вибуття основних коштів?
Не пропустіть! Ми готові дати відповіді на практикумі 21 квітня! А найголовніше – розберемо все на практичних прикладах! Приходьте!
Програма
1. Прийняття до обліку основних коштів:
- Критерії признання у бухгалтерському та податковому обліку;
- Оцінка при первинному признанні;
- Правила нарахування амортизації у бухгалтерському та податковому обліку;
- Документальне оформлення.
2. Особливості проведення переоцінки основних коштів:
- Загальний підхід до проведення переоцінки: правила, періодичність, охоплення;
- Відображення у бухгалтерському та податковому обліку;
- Документальне оформлення.
3. Поточний та капітальний ремонт основних коштів:
- Порядок відображення витрат у бухгалтерському обліку;
- Ремонт арендованих основних коштів;
- Податкові нюанси з ПДВ та податку на прибуток;
- Документальне оформлення.
4. Вибуття основних коштів:
- Реалізація та ліквідація: бухгалтерські нюанси;
- Наслідки з ПДВ та податку на прибуток;
- Документальне оформлення.
Час і місце зустрічі
21 квiтня, 2017
Початок: 14:30
При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу
Офіс Аудиторської фірми
“Аудит-Інвест”
м. Дніпро, вул. Короленко, 15
ВАРТІСТЬ УЧАСТІ:
* для клієнтів Аудиторської фірми “Аудит-Інвест” – 429 грн.
** на загальних умовах – 529 грн.
До вартості включений ексклюзивний роздатковий матеріал практикума
Обов’язкова попередня реєстрація!
Кількість місць обмежена!
[popup_trigger id=”1514″ tag=”span” classes=”reg-pop”][/popup_trigger]
Виникли питання?
Телефонуйте:
(056)745 12 88
(097)338 12 88
(050)340 11 17
Юлія Плаван,
Менеджер по навчальним програмам
Хочете завжди бути в курсі корисних для бухгалтера заходів? Підпишіться на розсилку!
Наші аудитори виявили найчастіші помилки, які допускають бухгалтери! І знаєте, де вони зариті? У найбільшій долі активів компанії – основних коштах!
Це не дивно, оскільки їх процес від прийняття до списання досить довгий… і часто виникають питання:
• Як правильно нарахувати амортизацію в обліку та оформити документально?
• Як потрібно проводити та відображати в обліку переоцінку та ремонт основних коштів?
• Які наслідки можуть бути по ПДВ після вибуття основних коштів?
Не пропустіть! Ми готові дати відповіді на практикумі 21 квітня! А найголовніше – розберемо все на практичних прикладах! Приходьте!
Програма
1. Прийняття до обліку основних коштів:
- Критерії признання у бухгалтерському та податковому обліку;
- Оцінка при первинному признанні;
- Правила нарахування амортизації у бухгалтерському та податковому обліку;
- Документальне оформлення.
2. Особливості проведення переоцінки основних коштів:
- Загальний підхід до проведення переоцінки: правила, періодичність, охоплення;
- Відображення у бухгалтерському та податковому обліку;
- Документальне оформлення.
3. Поточний та капітальний ремонт основних коштів:
- Порядок відображення витрат у бухгалтерському обліку;
- Ремонт арендованих основних коштів;
- Податкові нюанси з ПДВ та податку на прибуток;
- Документальне оформлення.
4. Вибуття основних коштів:
- Реалізація та ліквідація: бухгалтерські нюанси;
- Наслідки з ПДВ та податку на прибуток;
- Документальне оформлення.
Час і місце зустрічі
21 квiтня, 2017
Початок: 14:30
При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу
Офіс Аудиторської фірми “Аудит-Інвест”
м. Дніпро, вул. Короленко, 15
ВАРТІСТЬ УЧАСТІ:
* для клієнтів Аудиторської фірми “Аудит-Інвест” – 429 грн.
** на загальних умовах – 529 грн.
До вартості включений ексклюзивний роздатковий матеріал практикума
Обов’язкова попередня реєстрація!
Кількість місць обмежена!
Всі новини
Практикум: Основні кошти
Як це було минулого разу?
Електронний документооберт. Думка юриста.
Виникли питання?
Телефонуйте:
(056)745 12 88
(097)338 12 88
(050)340 11 17
Юлія Плаван,
Менеджер по навчальним програмам
Хочете завжди бути в курсі корисних для бухгалтера заходів? Підпишіться на розсилку!
Наші аудитори виявили найчастіші помилки, які допускають бухгалтери! І знаєте, де вони зариті? У найбільшій долі активів компанії – основних коштах!
Це не дивно, оскільки їх процес від прийняття до списання досить довгий… і часто виникають питання:
• Як правильно нарахувати амортизацію в обліку та оформити документально?
• Як потрібно проводити та відображати в обліку переоцінку та ремонт основних коштів?
• Які наслідки можуть бути по ПДВ після вибуття основних коштів?
Не пропустіть! Ми готові дати відповіді на практикумі 21 квітня! А найголовніше – розберемо все на практичних прикладах! Приходьте!
Програма
1. Прийняття до обліку основних коштів:
- Критерії признання у бухгалтерському та податковому обліку;
- Оцінка при первинному признанні;
- Правила нарахування амортизації у бухгалтерському та податковому обліку;
- Документальне оформлення.
2. Особливості проведення переоцінки основних коштів:
- Загальний підхід до проведення переоцінки: правила, періодичність, охоплення;
- Відображення у бухгалтерському та податковому обліку;
- Документальне оформлення.
3. Поточний та капітальний ремонт основних коштів:
- Порядок відображення витрат у бухгалтерському обліку;
- Ремонт арендованих основних коштів;
- Податкові нюанси з ПДВ та податку на прибуток;
- Документальне оформлення.
4. Вибуття основних коштів:
- Реалізація та ліквідація: бухгалтерські нюанси;
- Наслідки з ПДВ та податку на прибуток;
- Документальне оформлення.
Час і місце зустрічі
21 квiтня, 2017
Початок: 14:30
При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу
Офіс Аудиторської фірми “Аудит-Інвест”
м. Дніпро, вул. Короленко, 15
ВАРТІСТЬ УЧАСТІ:
* для клієнтів Аудиторської фірми “Аудит-Інвест” – 429 грн.
** на загальних умовах – 529 грн.
До вартості включений ексклюзивний роздатковий матеріал практикума
Обов’язкова попередня реєстрація!
Кількість місць обмежена!
Всі новини
Практикум: Основні кошти
Як це було минулого разу?
Електронний документооберт. Думка юриста.
Виникли питання?
Телефонуйте:
(056)745 12 88
(097)338 12 88
(050)340 11 17
Юлія Плаван,
Менеджер по навчальним програмам