Звоните прямо сейчас: Київ (044) 338 12 88 Дніпропетровськ (056) 745 12 88
Всі ЗА та ПРОТИ аутсорсингу бухгалтерських послуг
ОСНОВА ВАШОЇ ВПЕВНЕНОСТІ
  •  
  • 044 338 12 88,
  • 056 745 12 88,
  • 097 338 12 88,
  • 050 340 11 17
af@audit-invest.com.ua, mail@audit-invest.com.ua

Всі ЗА та ПРОТИ аутсорсингу бухгалтерських послуг

25 марта

Всі ЗА та ПРОТИ аутсорсингу бухгалтерських послуг

 

 

Аутсорсинг бухгалтерських послуг дуже популярний в США і країнах Європи. Там власники вже давно зрозуміли, що неприбуткові бізнес-процеси потрібно віддавати другим особам на аусорсинг. Тим самим вони оптимізують витрати бізнесу, роблять його більш мобільним і прибутковим. Але якщо західні підприємці охоче делегують ведення бухгалтерії спеціалізованим аутсорсинговим компаніям, то українці значно відстають від іноземних колег.

 

А може в Україні це не працює?

Якщо ви все ще сумніваєтеся, чи варто віддавати ведення бухгалтерії на аутсорсинг, то прочитайте цю статтю. У ній огляд всіх «ЗА» та «ПРОТИ» передачі бухгалтерії стороннім особам.

 

«ЗА» аутсорсинг бухгалтерії або Чому це вигідно?

 

1. ЕКОНОМІЯ. Вартість бухгалтерського аутсорсингу залежить від ряду факторів:

  • від виду діяльності компанії,
  • системи оподаткування,
  • кількості працівників,
  • обсягу документообігу,
  • наявності нестандартних операцій і т.д.

Вся фішка в тому, що вартість таких бухгалтерських послуг сумірна з витратами на утримання штатного бухгалтера, а в окремих випадках - навіть нижче. Ви запитаєте: "так в чому ж економія?"

По-перше, зникає необхідність утримувати свій бухгалтерський відділ. Компанія позбавляється від витрат на організацію робочих місць, оплату праці, лікарняних, відпускних, витратних матеріалів, які необхідні бухгалтеру в роботі.

По-друге, кожен професійний бухгалтер відвідує різного роду заходи для підвищення своєї кваліфікації. А в спеціалізованих компаніях працівники проходять семінари, практикуми планово і абсолютно безкоштовно!

По-третє, в хороших аудиторських компаніях часто працюють і юристи. Тому, при необхідності, Ви можете отримати юридичну допомогу безкоштовно.

 

2. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ. З аутсорсинговою компанією обов'язково укладається договір, в якому прописується гарантія дотримання конфіденційності, відповідальність за проведену роботу. А як гарантувати дотримання конфіденційності штатного бухгалтера?

 

3. КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД. У великих аудиторських компаніях для обслуговуваннях клієнтів залучаються бухгалтери, сертифіковані аудитори, юристи, IT-шники. Це дає можливість клієнту приймати збалансовані і правильні рішення. Аудитори не займаються ухиленням від сплати податків, а пропонують оптимальне податкове рішення, з огляду на специфіку кожної компанії-клієнта.

 

4. ПОСТІЙНІСТЬ. 92,6% головних бухгалтерів - жінки. Керівнику варто бути готовим до можливих декретів, лікарняних, відпусток. Віддавши бухгалтерію на аутсорс, її, звичайно, теж будуть вести не роботи, а живі люди, але в спеціалізованих компаніях працює принцип взаємозамінності. Керівника більше не буде хвилювати питання: «Хто ж буде вести бухгалтерію в разі відпустки бухгалтера, її декрету і т.д.?»

 

5. КОМПЕТЕНТНІСТЬ. В аудиторських компаніях працюють сертифіковані аудитори, рядові бухгалтери своєчасно проходять підвищення кваліфікації, діють системи подвійного контролю, що в значній мірі знижує ймовірність помилки і штрафів.

 

6. ЗАХИЩЕНІСТЬ. Іноді діяльність аудиторської компанії застрахована. У разі помилки сумлінна фірма повністю покриває суму штрафів.

 

7. ВІЛЬНИЙ ЧАС. Ви можете викреслити бухгалтерію зі списку Ваших завдань - тепер їх вирішуватиме аудиторська фірма.

 

 

«ПРОТИ» аутсорсингу бухгалтерії або У чому ж ризик?

 

1. НЕДОСТУПНІСТЬ БУХГАЛТЕРСЬКОЇ БАЗИ. У більшості аутсорсингових бухгалтерських компаній Вам буде недоступна бухгалтерська база. Або за договором Ви будете отримувати вивантаження з бухгалтерської бази з певною періодичністю. Але ця проблема відпаде, якщо Ви узгодите її при укладанні договору з аудиторською фірмою.

 

2. ВТРАТА КОНТРОЛЮ НАД НАЙВАЖЛИВІШИМИ ДІЛЯНКАМИ ОБЛІКУ. Не варто надмірно захоплюватися перекладом всіх внутрішніх функцій на аутсорсинг. Це може привести Вас до зайвої залежності від обслуговуючої організації. Всі дрібні бухгалтерські операції Ви можете доручити вашому бухгалтеру, а розрахунок заробітної плати, наприклад, Ви можете віддати на аутсорс.

 

3. ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДИСКОМФОРТ. Керівнику психологічно комфортніше розуміти, що співробітник знаходиться в офісі з 9 до 18. Але можливо варто переглянути свої погляди, зваживши всі плюси і мінуси конкретно для Вашого підприємства?

 

ПОРАДА: Перерахувавши всі недоліки, можна сказати, що їх практично немає. Варто тільки знайти сумлінну аудиторську фірму і не бояться озвучувати всі свої страхи при укладенні договору. Покладіться на успішний досвід Ваших зарубіжних колег, почитайте відгуки вітчизняних компаній, які вже віддали бухгалтерію на аутсорс.

 

Якщо у Вас ще залишилися питання, телефонуйте за номером 050-340-11-17. Фахівці компанії «Аудит-Інвест» розвіють усі Ваші страхи і Ви нарешті займетеся бізнесом, а не бухгалтерією!

 

Поділитися:

 

 

 

 

 

Яндекс.Метрика