7 знаків, що керівникові потрібна допомога с бухгалтерією

 

Усім відомо, що бухгалтер є важливою особою на будь-якому підприємстві. Від досвіду, кваліфікації, а також порядності якого багато залежить. Часто головні бухгалтери мають дуже широкі повноваження, повний доступ до фінансів компанії та повну довіру керівників. Але в яких випадках треба замислитись про те, що щось йде не так? Ми вирішили визначити для Вас перші сигнали, на які варто звернути увагу та прийняти відповідні заходи, поки не пізно…

ЯКЩО ВАС НЕ ЛЯКАЄ ПОДАТКОВА ПЕРЕВІРКА

Одна думка про податкову перевірку лякає Вас? Ви не впевнені, що в бухгалтерії все нормально? Хоча, перевіряючі іноді можуть знайти недоліки навіть у самому ідеальному обліку. Але якщо відповідально відноситися до організації власної бухгалтерії, то і під час перевірки можна почувати себе впевненіше.

Для цього: Дізнайтесь більше про повне або часткове ведення бухгалтерії аудиторськими фірмами. Сумлінна компанія візьме на себе спілкування з контролюючими органами з питань здачі звітності, супроводу зустрічних та інших перевірок.

 

 

 

ЯКЩО ВИХІД БУХГАЛТЕРА У ВІДПУСТКУ (ЛІКАРНЯНИЙ, ДЕКРЕТ) СТАВИТЬ ПІД ЗАГРОЗУ СВОЄЧАСНІСТЬ ВИКОНАННЯ ВІДПОВІДНИХ РОБІТ

Майже кожен керівник коли-небудь стикається з ситуацією “страусиної” поведінки своїх співробітників: коли працівник не встигає підготувати роботу вчасно, він різко виявляється хворим. Бувають випадки, коли бухгалтери беруть собі відпустки, йдуть в декрет в період здачі звітності. Керівникові самостійно доводиться якось “зводити дебет з кредитом” та подавати контролюючим органам.

 

 

 

 

Для цього: Як керівник Ви можете:

  • Перевіряти лікарняні листи співробітників на факти підробки або неправомірної видачі;
  • Звільняти за прогули;
  • Не виплачувати допомогу у зв’язку з підозрою на підробний лікарняний;
  • Карати співробітників;
  • Знижувати розмір заробітної плати/премії

Повністю позбавитись від цієї проблеми це не допоможе. Вирішити її можна віддавши бухгалтерію на аутсорсинг.


Співробітники аутсорсингових компаній завжди дотримуються термінів, усіх формальностей здачі звітності, до того ж, працює принцип взаємозамінності


ЯКЩО В БУХГАЛТЕРІЇ НЕМОЖЛИВО ЗНАЙТИ ПОТРІБНІ ДОКУМЕНТИ

Коли немає порядку в документах, то у підприємця постійно виникають проблеми з наданням первинних документів своїм контрагентам. Ще гіршою є ситуація, коли документи відсутні та лише бухгалтеру відомо, де вони. У будь-якому випадку, керівникові слід мати уявлення про те, де зберігаються документи.Тоді навіть у випадку звільнення бухгалтера, у Вас не виникне проблем з пошуком.

Не дозволяйте паперового бардаку в компанії!  Зберігання оригіналів первинних документів – це  законодавча вимога. Занадто дорого може обійтись безвідповідальне відношення: штрафи, ходіння по кабінетам за для доказу правоти, втрата часу на розгляди. Чи для цього Ви будували бізнес?

Для цього: Організуйте зручне та акуратне зберігання документів. Можна розподілити їх на:

  • статутні документи;
  • договора;
  • зовнішні та внутрішні первинні облікові документи;
  • банківські документи;
  • документи з обліку праці та заробітної плати;
  • документи з охорони праці та техніки безпеки;
  • касові документи;
  • бланки звітності;
  • звітність, переписка;
  • інше.

ВАЖКО? Впоратися з цим швидко та ефективно допоможе  досвідчений фахівець!


ЯКЩО ПРО ВСІ НОВОВВЕДЕННЯ В ПОДАТКОВОМУ ЗАКОНОДАВСТВІ ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ ЗАНАДТО ПІЗНО

Де, як не в Україн, нас люблять “порадувати” якимось нововведеннями: змінюються форми звітності, ставки податків, реквізити для їх виплати тощо. Якщо регулярно не слідкувати за змінами, то можна пропустити дещо дуже важливе для Вашого бізнесу, а потім платити штрафи. Наприклад, Ви налаштовуєте в “Клієнт-банку” автоматичну відправку грошей для виплати податків та раптово Ви отримуєте штраф за невчасну плату чи того гірше – Вас позбавляють свідоцтва платника єдиного податку. А все тому, що змінені реквізити чи сумма платежу.

Для цього: Ви можете укласти угоду на консультаційне обслуговування для Вашого бухгалтера. При виникненні питань, він завжди матиме можливість звернутися до аудиторів, щомісячно відвідувати семінари, практикуми і точно буде в курсі всіх змін! Або віддайте контрольні функції над бухгалтерією аутсорсинговій фірмі.

ЯКЩО ПОСТІЙНО НЕ ВИСТАЧАЄ ЧАСУ НА РОЗВИТОК ВЛАСНОГО БІЗНЕСУ

Замість того, щоб розвивати свою сраву, піднімати рівень продажів, налагоджувати контакти з партнерами тощо, Ви постійно відволікаєтесь на бухгалтерські питання? Це дуже важлива ознака того, що час звернутися за професійною підтримкою. Перед керівниками завжди стоїть багато стратегічних завдань, а неприбуткові процеси не повинні бути Вашою роботою.

Для цього: Терміново звертайтеся до аутсорсингової фірми та викреслюйте бухгалтерію із переліку Ваших завдань.

 

 

Або інший випадок. Часто керівники невеликих компаній звалюють на себе деякі обов’язки бухгалтера або ж, щоб заощадити, намагаються вести бухгалтерію самостійно. В цьому випадку, може наступити повна плутанина з документами. І Ви скажете:

 

ПОТРІБНА ДОПОМОГА… ОДИН – НЕ ВПОРАЮСЬ…

ЯКЩО ВИ НЕ ЗНАЄТЕ: ЯКІ ПОДАТКИ КУДИ ПЛАТИТИ

Запущений випадок, але і таке буває. Припустимо, Ви зареєстрували ФОП, але про систему оподаткування не замислювалися і заяву не подавали. Автоматично Ви потрапляєте на загальну систему не залежно від того, почали діяльність чи ні. І звітувати перед контролюючими органами зобов’язані. У підсумку – адміністративний штраф і, можливо, занесення до чорного списку контролюючих органів.

Для цього: Ознайомтесь з напростішою схемо вибору юридичної особи та системи оподаткування.  Та якщо виникнуть ще питання, звертайтеся за консультацією! Розповімо куди, скільки та коли потрібно платити податки або будемо все робити за Вас. Зрозуміло, що за Ваші грощі smiley

 

 

ЯКЩО ПРИ ПІДГОТОВЦІ ТА ЗДАЧІ ЗВІТНОСТІ НЕ ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ СПЕЦІАЛЬНЕ ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Ви досі стоїте в довгих чергах та Вам не вистачає часу розбиратися з ПЗ? Зараз існує купа можливостей спрощення ведення бухгалтерського та податкового обліку, здаваючи звітність у електронному вигляді з використанням електронних ключів.

Для цього: Займіться встановленням однієї з програм: M.E.Doc, OPZ, Соната. Або звертайтесь за допомогою до аутсорсингової фірми за постановкою обліку.

 

 

Якщо хоча б одне “якщо” про Вас, то Вам потрібно терміново звертатися за допомогою до досвідченої аутсорсинової фірми та, нарешті, спокійно керувати компанією, в не виконувати обов’язки бухгалтера! А ми готові Вам допомогти!

Телефонуйте: 044 338 12 88,056 745 12 88,097 338 12 88,050 340 11 17.

З турботою про Вас та Ваш бізнес, АФ “Аудит-Інвест”

 

 

ВАМ ТАКОЖ БУДЕ ЦІКАВО ДІЗНАТИСЬ:

Які звички у клієнтів “Аудит-Інвест”?

8 помилок, які керівники досі допускають в бізнесі

Обслуговування за ціною букету для тещі

 

Дізнайтеся першим!
Підпишіться на розсилку і отримуйте
тільки найкориснішу інформацію для вашого бізнесу!
Підписатися

    Залиште свої дані, ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин!

      Залиште свої дані, ми зв'жемся з вами найближчим часом

      КиївДніпроКам'янське
      Написать в
      Viber